Sunday, May 15, 2011

Laibach - Nato (1994)


Album posle koga ništa više nije bilo isto. Najjači semplovi, prejake obrade, pa može da se kaže rame uz rame sa Opus Dei, ako ne i jače, npr. tu su detalji legendarne, neprevaziđene kompozicije Gustava Holsta - Mars, The Bringer Of War u pesmi NATO, dok numere WAR i FINAL COUNTDOWN otvaraju nove horizonte 'military industrial' podžanra i muzike uopšte. Album zaključuje genijalno zloslutna verzija svima vrlo dobro poznatog marša, MARS ON RIVER DRINA, o kome sam već dosta toga napisao. Po meni najznačajniji album Laibacha iz 90-ih godina.

Album: Nato
Release Date: 10th October 1994


1. Nato
2. War
3. Final Countdown
4. In The Army Now
5. Dogs Of War
6. Alle Gegen Alle
7. National Reservation
8. 2525
9. Mars On River Drina

1 comments:

sunday said...

Moram da pohvalim ovu tvoju preporuku.Nisam nikad voleo njihovu muziku,iako sam preslušao više albuma.Ne znam,nije mi nikad ''legla''.ALi,ovo mi je odličan album.

Related Posts with Thumbnails