Wednesday, May 25, 2011

Elvis J. Kurtović - To sam ja (2002)


Genijalan Elvisov solo album iz 2002. godine, koji je nažalost ostao nezapažen iz meni skroz nepoznatih razloga, jer naime, ovde se nalaze pesme koje su sve sam hit do hita, a i na vokalu briljira maestralni Marin Gradac, čovek koji je inače otpevao neke od najlepših pesama posleratnog Pušenja. Navešću vam samo par numera i biće vam kristalno jasno o kakvom jedinstvenom vokalu se radi, te me stoga jako zbunjuje Sejina odluka da prekine saradnju sa Marinom posle albuma "Agent tajne sile". Dakle, Gradac je na prvom mestu otpevao žešće zajebanu stvar "Možeš imat' moje tijelo", pa onda "Pismo", koja je meni posebno draga, i naravno, vanvremenski hit, stvar koja je možda i najbolji izdanak posleratnog Pušenja, pogađate, radi se o pesmi "Poso, kuća, birtija". Nisam u pravu ?


Na Elvisovom solo projektu Gradac iznova briljira, obratite posebnu pažnju na pesme "Neko kome sam drag", "Punjač za mobitel", "Princeza sa tacnom" i naravno hit samo takav, "Mala slatka Sarajka", koji dominira albumom i tekstualno i muzički. Za kraj ću još samo navesti da mi je ovaj Elvisov album mnogo bolje legao od svih Sejinih radova posle "Agenta", jer su tekstovi surovo iskreni a i muzika totalno paše zadatoj atmosferi. Masterpis, jednom rečju.



01. Intro by M. Marković
02. Neko kome sam drag
03. Mala slatka rokerka
04. Track 4
05. Tragovi suza
06. Punjač za mobitel
07. Princeza s tacnom
08. Ono malo...
09. Svatovske utrke
10. Mala slatka Sarajka
11. Protestna pjesma
12. Ja cure osvajam...
13. U modi je biti šupak
14. Ko te kara...

2 comments:

Anonymous said...

to matori, vazda kopas do jaja muziku. marin ubija glasom

Anonymous said...

Može li re-upload ovoga i ako imaš Elvis Jr Kurtovich - Welcome to the Beautiful World of New Primitives (2000)?

Related Posts with Thumbnails