Thursday, May 19, 2011

Zrenjanin on-line...


Evo za promenu da se malo kao javim i sa nekog drugog mesta a ne samo iz svoje memljive sobe. Dakle, Zrenjanin je u kući tj. ja sam u nekoj kući u Zrenjaninu, mister Ognjanović je već morao da otpali, i zaista ovim putem moram da mu se zahvalim što je putovao 6 sati u jednom pravcu samo zbog moje promocije, jer do sad nisam sreo osobu koja bi takvo nešto odradila a da mi nije rod najrođeniji, mada je i to pitanje. Uglavnom, promo je prošao na nivou, svako je dobio tačno ono što je trazio, imali smo ogromno platno i video bim pa je bilo i par osvrta na Iconoclast, Charles Manson Superstar i naravno, neizbezni intro iz Dečka koji obećava sa sve Milom Miranovićem i njegovom vaistinu okultnom recenicom.

Mora da kazem da je publika bila skroz full, dakle dosla je ekipa koja je znala zasto je tu, a ne sad neki ono, padobranci i slični, mada i pored toga je došlo do incidenta gde je na bezazlen pomen kolege Ognjanovića kako smo došli u antifašističku sredinu, što je u neku ruku i realno jer su pola ekipe činili momci iz ANTIFA ZRENJANIN koji su nam zapravo u više ruka bili i domaćini, neki manijak počeo da viče kako je on anti-antifa i kako se on ne slaze sa tim, gde su onda ovi hteli da ga logično umlate, ali je on onda izbacio najjaču teoriju ever, kao da ne mora da budeš naci ako si anti-antifa, e tu je već skoro svima bilo jasno o čemu se radi, ali su se neki baš napal'li tako da sukob umalo nije eskalirao, što reče ortak sinoć, koga bre zabole dal' je neko do, re mi, fa ili anti do re mi fa. Uglavnom, morao sam na kraju i ja da reagujem, u mom standardnom neo-dizelaškom tripu, gde sam ih korio kako mi skrnave promociju, i da nije u redu i od ovog jednog i od svih drugih koji su se umešali. Naravno, ni to nije pomoglo, niko me nije jebo ni 3 posto, te su ovi nastavili svoju priču o fa i antifa, a mi svi ostali bili prinuđeni da odgledamo nji'ov performans do kraja. I realno, samo sam čekao da ulete još ovi navijači, Indijanci Petrovgrad, pa da lud'lo bude potpuno. Mada kako sam ja skonto, ovaj incident je imao i svojih dobrih strana, jer kao malo je razmrdao atmosferu u klubu, kao nešto se desilo, imaće danas o čemu da se priča pa evo i piše, jer ovako bi bila priča, održali smo promociju, bilo tolko ljudi, kraj.

A što je najjača akcija od svega, tog anti anti decka sam ja pozvao da dodje u ZR, jer zivi u jednom mestu kod Novog Sada i ja sam znao za taj njegov stav, i verovatno da je neko od ovih jarana krenuo da ga pegla ja bi morao da uletim, ipak ono kao, moj čovek, moja odgovornost, ispalo bi da sam ga iscimao cak u Zrenjanin samo da dobije batine, ruzno zar ne ? Mada realno on sam je kriv, jer koga zabole kurac za njegov politicki stav i to u sred promocije, pa jebote cak ni u osnovnoj skoli ne bi trebo da dobacujes dok ide predavanje, sacekaj lepo kraj pa se onda razracunaj sa neistomisljenicima u skolskom dvoristu ili gde vec. Al' dzaba, to je tvrdoglavo, to kad uvati to ne pušta.

I tako...klub (Klupče - tako se zove) je VR', al' bez zajebancije, dakle ja takvo nesto gotivno dugo nijesam vidio u Beogradu, znači, ljubazni domaćini sa posebnim osvrtom na gazdaricu Danielu koja je jadna morala sve ovo da istrpi stojećki, a ko zna dal' je uopšte povratila pare a da ne pričamo o zaradi, jer ljudi su dosli samo i iskljucivo na promociju, i posle promocije paljba u roku od odma', skoro niko nije ostao, tako da kad sam ja uvatio da pustam muziku pustao sam je za 7 ljudi uključujući i ekipu koja tu radi i nas dvojicu, te sam se osilio tako da je usledila plejada hitova kao sto su "Jugosloveni", "Fa fa fašista", Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo", "U lijepome starom gradu Višegradu", ali sa druge i "Sviđa mi se da ti ne bude prijatno", genijalnu "Bratstvo i jedinstvo" Damira Avdića i još neke tako malo "ekstremnije" stvari. Posle "žura", otišli smo kod Cefa na gajbaru, gde je zapravo pravo zezanje počelo i realni KEOS A.D, i gde sam saznao nove, skroz pouzdane informacije vezane za slučaj notorious ubice Predgraga Vinčića VOB-a. Eto, toliko od mene (za sad), ostatak piše Ghoul, tj. ne ostatak nego glavnu priču jer ovo moje su samo fragmenti sećanja, a ako sve bude OK biće i nekih ilustracija, jer se Ghoul iscimo te sa gazdaricom obišo više od pola grada, sve znamenitosti & shit. Uglavnom, još jedared mora da kažem HAIL GHOUL, jer sam do sada zaista sumnjao u njegove iskrene namere, uvek sam ga prihvatao sa jednom dozom podozrenja, opreza, ali izgleda je zaista skroz tačno ono njegovo čuveno "Devil to some, angel to others". I vaistinu. I za kraj bi se neizmerno (ala serem) zahvalio Relji OD SRCA što je imao živaca da pusti Ghoula i mene na konak. Thanks bro, živ bio !

9 comments:

TripAtBrain said...

Morao sam da otpalim,al drago mi je da smo se bar upoznali.U zdravlje!

rashomon said...

Добро је да си жив и здрав изашао из Зрењанина, била би прича за новине да си упао у тучу на промоцији своје књиге:D

Dejan Ognjanovic said...

ovo gore je gomila neistina i samoobmana: prava istina biće obznanjena USKORO - na mestu rezervisanom baš za te svrhe.

Anonymous said...

"de su onda ovi hteli da ga logično umlate", odvalila sam se smijat, hehe.

Anonymous said...

Hoce biti promocija u Novom Sadu?

irini said...

Au sine , bilo vruce, no sve je dobro sto se dobro svrsi, a ti drugi put pazi koga zoves...naravno da hocemo i ilustracije sa i oko promocije , efharisto

son of man said...

Naravno, biće promocija i u Novom Sadu, al' još smo u pregovorima...

@Irini - bice i ilustracija ali na komšijskom blogu, the cult of ghoul ;)

Tice said...

Meni nije jasno sta je smesno u tome sto je lik rekaoda nije naci (a sigurno i nije)..jel moramo svi biti anti-fa?

son of man said...

Smesno je, jer su svi anti-antifa zapravo fasisti, i ovde i u svetu. I gde sam ja to rekao da svi moramo da budemo antifa ?

Related Posts with Thumbnails