Thursday, May 26, 2011

BREAKING NEWS : Ratko Mladic is arrested + jedan moj san !


Uhapšen Ratko Mladić !


Jedan moj san iz septembra 2007.

Sinoć sam sanjao da sam ladno video Ratka Mladića u nekom kineskom tržnom centru na Novom Beogradu u kom naravno nikad nisam bio al' uglavnom taj kineski trž. centar mi se stalno "javlja" u snovima tako da mi je poznata lokacija, uglavom neki Kinez hteo da mi uvali knjigu o istoriji Kine (na kineskom naravno), iz fazona nešto na rate mesečno po 20 dindži, ne sećam se koliko meseci, dakle suludo. Pratim ja njega šta mi priča, a ta tezga taman pored glavnog ulaza u tržni centar...i sad vidim ulazi neki general naše vojske, e sad jebemliga, nema šanse da se setim koji, uglavnom neka poznata faca koju sam prepoznao u tom trenutku, i ja u sebi : "vidi bre, šta će ovaj ovde ?!", i u sledećem trenutku nekih par metara iza njega ulazi ladno Ratko i gleda me PRAVO U OČI, i ja se prep'o na trenutak i zbunio se, jer ne verujem šta vidim, i ladno tako istripovan stanem u stav mirno i kao "Dobar dan generale" (nisam to svesno uradio neko više instinktivno) i to skroz naglas.

Dakle usr'o sam se živ kad sam shvatio šta sam uradio, sva sreća pa nikoga nije bilo okolo da čuje, samo ovaj Kinez koji me nije ni konstatov'o, a Ratko me gleda u fazonu "koji ti je bre kurac ?!", a ja mu kao očima pokazujem da sam skapir'o i ladno mu namigujem kao "diskrecija zagarantovana", a iza njega ide obezbeđenje, naravno svi low profile, i nastavljaju dalje kroz tržni centar, a ja se usr'o, jer jebiga sad sam SVEDOK !!! Da me ne roknu ovi jebote ?!

Idem dalje kroz onaj tržni centar a realno nije mi dobro, jer tripujem da me ovi njegovi iz "šireg prstena obezbeđenja" snimaju sve vreme, jer sam kao sad svedok i samo gledaju dal' ću da se uvatim za mobilni pa da me smaknu snajperom ili čime već, i sva sreća pa nisam imao mobilni, inače ko zna šta bi bilo. Uglavnom, kad sam shvatio kasnije da je to bio samo san bejah JAAAKO SREĆAN, e sad, šta ovo može da znači - ja to stvarno ne znam, uglavnom ne sluti na dobro...

5 comments:

Dinarski podtip said...

Nezaustavljivi kontinuitet razočarenja..........




neŽiveli.

Anonymous said...

pa sta ti imas dobar smisao za humor, pijuckam kavu, pocinjem dan i izmamio si mi osmijeh, hvala

Anonymous said...

secam se tvog komentara na tribini oko teme hapsenja karadzica,i cinimi se da je bilo u fazonu-on je politicar,a ratko je ipak vojnik,to je blize narodu,verovatno bi i reakcija bila zesca...to mi je pre neki dan palo na pamet,i jutros kad sam cuo-sok.

son of man said...

Upravo taj rad, ali tada su bila drugacija vremena, danas ovi bre ne smeju ni do kioska da odu, a ne da prave tamo neki sad haos po gradu, jer to je padanje u najavi.

Anonymous said...

mislim da su se pripremali za ovo...
konstantan maltret, hapsenja.... gej parada je bila generalna proba za ovo..

Related Posts with Thumbnails