Saturday, September 4, 2010

My Son, My Son, What Have Ye Done (2009)

Director:
Werner Herzog

Meni se ovaj film opako svideo, dok ga neki baš i nisu najbolje prihvatili ili možda prepoznali. Kaže tagline : The Mystery Isn't Who. But Why, a svako ko je gledao dokumentarac A Summer in the Cage (2007) koji sam postavio još pre jedno 2 godine, odma' će izvaliti "Why", i većina dešavanja u filmu biće mu mnogo jasnija. Dakle, tu nema skoro nikakve misterije kao što je predočeno, ali će u svakom slučaju biti dobar trip da vam ja sad ne otkrijem o čemu se zapravo radi nego da pogledate film, pa tek onda eventualno da se ja napravim pametan kao pseudo-psihijatar, a neko ko studira nešto iz te priče da potvrdi ili da opovrgne moje tvrdnje. Uglavnom, pošto je film rađen po istinitoj priči sve to može i ovako da se proveri uz malo truda, ali mi se svakako sviđa kako je to Herzog upakovao, da se zaista čovek zapita WHY dok gleda.

A tu je i moja muza Chloe Sevigny o kojoj nikad ništa loše ne bi mogao da kažem, čak naprotiv, njena pojava u bilo kom filmu je veliki plus, i kad sam je video u prvoj sceni znao sam da Herzog zna isto što i ja, doduše on i jeste čovek poreklom iz naših krajeva, doduše Hrvat, al' što bi reko Đoković car, da parafraziram, sve ti je to isti kurac. Znači fazon, daj mi Chloe Sevigny pa da vi'š šta ću da napravim. I vaistinu, ne oklevaj, no gledaj. (91 min)

IMDB
"Inspired by a true crime, a man begins to experience mystifying events that lead him to slay his mother with a sword."


DOWNLOAD :
http://www.megaupload.com/?d=VXO34WWQ

1 comments:

Anonymous said...

<3 Chloe Sevigny

Related Posts with Thumbnails