Sunday, September 5, 2010

Satan Panonski (1960 - 1992)

Kao iskreni, pravi, srbski nacionalista, patriota a bogme i Ljoticevac po potrebi, sa gnušanjem reagiram na Satanove anti-srbske pesme sa poslednjeg albuma, ali kao panker i anarho-Srbin dužan sam da postavim ovu diskografiju iz čisto edukativnih razloga, jer ipak je Satan po nacionalnosti bio i ostao panker do kraja svog života, ma šta pričali zli jezici, i zato ga valja ispoštovati kako i priliči, a i taman da se nadovežem na odličnu priću iz sarajevskog intervjua. Pošto nisam neki preterani poznavalac lika i dela, predstaviću vam tekst koji je pisao drugar iz Novog Sada, inače autor bloga Dark Scene.

SATAN PANONSKI

"Umetnik koji je iza sebe ostavio puno snimaka, veoma ekstremnih performansa i koji je bio doslovce naslednik GG Allina. Mnogi pričaju razne priče o njemu - mitove i legende. U svom posedu imam njegovu knjigu poezije "Mentalni ranjenik" koja ga itekako izdvaja od karaktera po kakvom ga ljudi pamte. Njegova poezija koju je radio van svog bendovskog angažmana je itekako filozofska, osećajna i istinita.

Evo samo jednog kratkog citata:

... u sebi nosim da težak je ŽIVOT, ne SMRT! Hajde dajte da potražim svoju mladost. Ako se jednog dana i pridužim u punom smislu vojsci ovih mentalnih ranjenika, isto ću šutjeti, no neće oni koji nisu bili ovoliko u stanju rezumjeti mentalitet ovog balkanskog naroda...

Bibliografija:

- Mentalni Ranjenik - zbirka poezije, Nova Aleksandrija, 1990.
- Prijatelj - reizdanje popularne zbirke Mentalni Ranjenik sa opširnim dodatkom svih njegovih poetskih i proznih radova, te bonus sa svim njegovim tekstovima audio pjesama, u izdanju Slušaj najglasnije, 2004.

Diskografija :

-Ljuljajmo ljubljeni ljubičasti ljulj (Slusaj najglasnije 1989 kaseta)
-Nuklearne olimpijske igre (Slušaj najglasnije 1990)
-Kako je punker branio Hrvatsku (Slusaj najglasnije 1992)


Ljuljamo ljubljeni ljubičasti ljulj (1989)

01 - Oči u Magli
02 - Iza Zida
03 - Kliktaj
04 - Lepi Mario
05 - Odreži Nareži Zareži
06 - Misli Li Istok
07 - Trpi Kurvo.
08 - Dragi Sine Moj
09 - Nađa
10 - Rukometno Igralište
11 - Pogledaj Mama Krv
12 - Obdukcija
13 - Miliana Ima Gliste
14 - Robija
15 - Junačka Jebačka Pesma
16 - Junačka Pesma 2
17 - Poslednji Dinosaur Umire

Live Guliver (sa spoonsima) (1989)

01- dragi sine moj
02 - iza zida
03 - obdukcija
04 - odrežite sise
05 - vi niste jedini
06 - ratno stanje
07 - odrezi, narezi, zarezi
08 - bagra
09 - oci u magli
10 - trpi kurvo

Nuklearne Olimpijske Igre (1990)

01 - Hard blood shock
02 - Pioniri maleni
03 - Ratno stanje
04 - Kamikaza
05 - Odrezite sise
06 - Djecakova Pjesma
07 - Oci u magli
08 - DM
09 - Iza zida
10 - Tihobajka
11 - Beduin
12 - Slavica
13 - Advokat
14 - Trpi kurvo
15 - Dragi sine moj
16. - Sexualni distonalitet
17 - Caj od maka
18 - Kiss my cock
19 - Odrezi, narezi, zarezi
20 - Misli li istok
21 - Kliktaj
22 - Lepi mario
23 - Obdukcija
24 - Pokolj
25 - Cegevara
26 - Lajanje

Kako je punker branio Hrvatsku (1992)

01-beogradski pasaluk
02-panonski satan
03-croatia
04-meni smrt opsesija
05-dragi sine moj
06-odrezi, narezi, zarezi
07-medley-ti ces doci+obdukcija+ja sam pusila
08-covjek covjeka
09-lepi mario
10-prepuna je krvi drina
11-panonski satan
12-ja sam pusila svom tati kurac
13-ko-ko-dak

Predzadnja Proba

01-srbija
02-vuk
03-prepuna je krvi drina
04-ko-ko-dak
05-vratit ces se satane
06-croatia
07-lepi mario
08-srbija
09-vuk
10-croatia
11-ko-ko-dak
12-dragi sine moj
13-odrezi, narezi, zarezi
14-prepuna je krvi drina
15-vratit ces se satane
16-obdukcija
17-ja sam pusila svom tati kurac
18-covjek covjeka
19-lepi mario
20-kraj kazete

Zadnja proba 20 min prije smrti

01-ko-ko-dak
02-srbija
03-croatia
04-ja sam pusila svom tati kurac
05-obdukcija
06-odrezi, narezi, zarezi
07-lepi mario
08-dragi sine moj

Download :
http://www.megaupload.com/?d=24BXG68E

Pass : yuforum.net

Ivica Čuljak aka Satan Panonski aka Kečer R.I.P.


P.S. Sve priložene crteže radio Satan lično tokom boravka u Neuropsihijatrijskoj bolnici "Dr. Ivan Barbot" u Popovači. Hvala Igoru M. koji mi ih je dostavio. Cheers!

7 comments:

Anonymous said...

U knjizi "Cizme Slobode" sabacki panker Ivan Glisic je napisao svoje druzenje sa Satanom i tu je mislim lepo opisano kakav je Satan licnost bio.

A bio je po mom misljenju umetnik i dobar lik.

"Po nacionalnosti panker,Po zanimanju prijatelj!"

Anonymous said...

...potpuno kriva interpretacija. Satan Panonski nije nikakav nasljednik GG Allina, počeo je on puno prije nego je itko na ovim prostorima čuo za GG Allina. Uzor mu je bila Marina Abramović vizualna umjetnica.

SvarogTattoo said...

Imao sam priliku da prochitam e sad nije knjiga vishe je kao autobiografija pod nazivom "Mentalni Ranjenik" gde je Ivica iznosio razne dogodovshtine iz svog "zivota" izmedju ostalog i o svom pajtosu Jovi i ostalim mu drugarima X)) to je zbirka poezije i proze i da ima i dosta ilustracija naravno Kecherovih.Slava Satanu.

Anonymous said...

da li je problem da se osveze linkovi

Anonymous said...

''Kao iskreni, pravi, srbski nacionalista, patriota a bogme i Ljoticevac po potrebi, sa gnušanjem reagiram na Satanove anti-srbske pesme sa poslednjeg albuma, ali kao panker i anarho-Srbin dužan sam da postavim ovu diskografiju...'' Anarhist srpski nacionalist,pa ne mogu da vjerujem da postoji anarhist nacionalist..ccc edukacija djete edukacija..

son of man said...

hahahahaha, kralju! :)))

Anonymous said...

MOLIM I SRBE I HRVATE MA SVE SA EX-YU PROSTORA DA BATALE POLITIKU I OBNOVE OVU DISKOGRAFIJU SA PROBA I OSTALE
KAKO BI SVI SKUPA U MJUZI UZIVALI

POZZZZZ

Related Posts with Thumbnails