Sunday, June 6, 2010

Juice - novi spot !!!

Obrati pažnju, spot za po meni najjaču pesmicu sa Hiphopium vol.2 albuma, a u spotu predrkani grafiti, brejkeri, Milan, Koja, Cane, i još 365 ludila, znači overite obavezno, propitivaću...



Yes, yes, yo - I'm a best, yo
yes, yes, no doubt I'm a best yo
moj bes raste donosi ti vest yo
jedan, dva, tri, četri, pet, šest
dok sam se osvrnuo imam 26
srećan mi rođendan, stvar je pod kontrolom
pozdravi se sa školom, briši bulju sa diplomom
različiti su uglovi, i iako smo svi drugovi
spušten mi je GTI, kače mi rubovi

Moja generacija, velika halucinacija
niko nije zaposlen, svi su hood i kombinacija
mi smo nesrećni, tužni, žalosni i jadni,
neiživljeni, ružni, željni, života gladni
mi smo napaćeni, zaraćeni, skriveni
nenaplaćeni, prodati, neobrazovani, izdati i prognani
oterani, izumrli, mutanti, ućutkani,
stoka belosvetska, nova ćelijska recka...

Repujemo - o celom svetu a ne o jednom kraju
Repujemo - o životu na zemlji a ne o raju
Repujemo - o mojim iskustvima do sada
Repujemo - o duhovima ovoga grada
Repujemo - o izrastanju mladog igrača
Repujemo - o akcijama iskusnog jebača
Repujem a neki stoje i nije im jasno,
koliko je sati, da nije kasno ?

Znam da su noći prošle i pogrešan način
smo izabrali za kuliranje, motali začin
Jamajka nije videla nikad tolko vutre
ekipa prvo vrišti a onda svi ćute
naši su grafiti oslikali ceo grad
'96 krenulo je, bio sam mlad
moje ime se zna i nisam džabe broj 1
nisam tu od juče - mnogo sam vredan

Zenica u zenicu, pogled vrlo oštar
iz mojih usta u tvoje uvo - ulični poštar, Đus
ja vas ocenjujem, vodite računa
da ne pričate sranja jer usta su vam puna
ne znam kako uopšte podižete masu,
neko je reko da ste kul i sad ste na dobrom glasu
to su samo privremene obmane izgubljene publike
ja sam original, ne znam čije ste vi replike

Zbog vas su izmislili anti-septike
slavni više ne staju na crvene tepihe
ja se šunjam u podzemlju i dan me ne vidi
niko nije mogao ovo da predvidi

Repujemo - o celom svetu a ne o jednom kraju
Repujemo - o životu na zemlji ne o raju
Repujem a neki stoje i nije im jasno
koliko je sati, da nije kasno ?

This music bring the truth
reveal what people want
this music teach the youth
to choose the right from wrong

Nikad ne možeš da imaš sve od jednom
moraš da zaslužiš i onda ide redom
pogledaj u nebo i zahvali svom bogu
i reci sebi - ja to hoću i mogu

MC, DJ, dance breaking
Street life rhymes and money making
Hip-hop my style is how I live
And yo it's real
And I got much love to give, for my people...

2 comments:

boris74 said...

Tekst je sjajan. Doživio sam ga tako da mi se čini da obuhvata devedesete, sadašnji društveni i lični jad, bezperspektivnost, a i širi koncept.
Mnogo jaka pesma.

Anonymous said...

˝Moja generacija, velika halucinacija

prosto jednostavno istinito peče i boli i zabija dirktno u ono malo od malog mozga jer velikog odavno nema

Related Posts with Thumbnails