Sunday, October 3, 2010

BBC - Panorama: Scientology and Me (2007)

Ovde ćete moći da vidite prvenstveno kako se sajentolozi obračunavaju sa novinarima pa i svima ostalima koji bi da njuškaju i okolo huškaju narod, a svi se sećamo one genijalne epizode South Parka gde njihovi advokati svima redom prete tužbama. No to nikako nije samo zajebancija, uostalom probajte javno u SAD ili EU da ih napadnete na bilo koji način pa ćete moći da vidite šta sve može da vam se desi. Upravo iz tog razloga i ne postoji niti jedan ozbiljan igrani ili dokumentarni film na ovu 'škakljivu' temu, jer je to jednostavno nemoguće na prvom mestu snimiti, a o post-produkciji da uopšte i ne pričamo, jer do tad bi autore već odlomili na sudu, zatim bi ih totalno diskreditovali, i to na taj način da verovatno više nikad u životu ne bi mogli da se bave snimanjem bilo čega.

Uostalom, kad budete čuli te uglavnom lažne optužbe i šikaniranje najgore vrste na račun onih koji su im se suprotstavili, neće vam biti dobro, al' bez zajebancije, i zato ljudi u 99,9% slučajeva razmišljaju po principu "ma pusti ih u kurac, samo što dalje od moje kuće" i slično. Potom ćete, ja mislim, po prvi put, moći da videte kako razmišljaju i celebrity sajentolozi, u koje spadaju uglavnom manje i više poznati glumci. Naravno svi znamo za Kruza i Travoltu, ali ja zaista pojma nisam imao da je npr. i Juliette Lewis u toj priči, i ko zna još koliko njih koji ovde nisu predstavljeni. Uglavnom, ja se definitivno sa ovim likovima ne bi zajebav'o, mada me neki đavo i posle svega što sam video i dalje tera da čim sajentolozi kroče na teritoriju Srbijice, da ih odma' savatam radi onog testiranja na e-metru, jer to mi je želja još od malih nogu, i šta ću, razum kaže 'ne' al' srce 'jebiga', i tu onda nema pomoći. (30 min)

"The episode that received the highest ratings for Panorama series in 2007, attracted attention with the scene that John Sweeney lost his control and shouted because of he was interfered by Scientologist Tommy Davis during filming. When the reporter John Sweeney investigated the Church of Scientology, he was spied on and chased by some unidentified people. Despite of these difficulties John Sweeney went on his research and interviewed with some Scientology celebrities Anne Archer, Kirstie Alley, Juliette Lewis and Leah Remini."


Download :
http://rapidshare.com/files/248889925/BBC.Panorama-Scientology.and.Me.2007.part1.rar
http://rapidshare.com/files/248914146/BBC.Panorama-Scientology.and.Me.2007.part2.rar

2 comments:

Anonymous said...

Bili su u Zagrebu i postavili šator prije dva tjedna, ali nisu baš imali neki odaziv.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/oprez-scijentolozi-su-u-zagrebu/513939.aspx

dojaja said...

Julietu je navuko bivsi muz Steve Berra

Related Posts with Thumbnails