Sunday, November 14, 2010

Šta sam čit'o u poslednjih godinu i kusur dana vol.1

Verovali ili ne, i ja čitam knjige, doduše ne baš redovito, ali tu i tamo mu ga dam. Naravno, ja bi to mnogo više čit'o kad bi u nas bilo literature koja mene zanima, ali pošto takvi radovi jedino mogu da se nabace preko amazona, i to za grdne pare, nisam baš često u prilici da se obradujem. Prva na listi je naravno true-crime literatura, dakle, Helter Skelter by Vincent Bugliosi. Nadam se da svi znamo ko je i šta je Vincent Bugliosi, dakle ljiga od čoveka i neopevana lažovčina, dovoljno je samo reći da je po zanimanju okružni tužilac pa da poštenom čoveku ne bude dobro, tako da je ova knjiga zanimljiva samo iz razloga jer je u njoj prezentovan ceo tok suđenja Čarliju i bandi, i to do naj-naj-sitnijih detalja. Pored zaista bizarnog suđenja, Bugliosi je ovde izneo i neke skroz sulude teorije, nagađanja, lupetanja, ali srećom taj deo ne zauzima previše prostora. U svakom slučaju, meni je letos trebalo tačno 27 dana da pročitam ovog megalodonta od preko 650 strana, s'tim što ništa drugo nisam radio osim što sam čit'o. Naravno, u normalnim okolnostima, uz komp i TV, pa nema šanse da bi to bilo moguće, te sam iskoristio boravak kod tetke u Grčkoj, u nekom divljem kampu bez struje i sranja, tako da sam se nekako izborio, inače, zaista teško, al' bez zajebancije, jer em što sam spor sa tim čitanjem, em što me jebe koncentracija, rastura me. Znači, ako vas zanimaju tzv. Helter Skelter ubistva, i uopšte lik i delo Čarlija Mensona i njegovog ganga, ova knjiga je dobra kao neki uvod za daleko širu priču, dakle nikako ne treba stati na ovome, nego istraživati i dalje, npr. preporučio bih vam, ovako na keca, The Manson File od Nikolasa Schrecka, inače autora najjačeg dokumentarca o čiči, Charles Manson Superstar (1989), jer i sam planiram da naručim ovaj rad čim sakupim mrtvih 34 dolara, a o poštarini da ne pričamo.

3 comments:

Anonymous said...

Cekaj sad!

Jesi l' cito samo 27 dana u posljednjih godinu i kusur, ili ces nastavit po(u)st?
:)

son of man said...

Upravo tako, pa lepo pise, 'verovali ili ne', a ono vol.1 sam turio samo radi fore...

Anonymous said...

abebooks.com
dobar sajt za narucivanje knjiga... najcesce jeftinije od amazona ;)

Related Posts with Thumbnails