Saturday, March 22, 2014

Bio ja danas u Lazi...

Bio ja danas u Lazi da posetim jednog drugara (ne, nisu me zadržali, hvala na pitanju zlobnici nijedni) kad ono bre skroooz renovirali M odeljenje, nisam mogo da prepoznam, sve tapacirano i pod konac, pa ljubazno osoblje, nema više onih mesara i bradatih sestara no sve milf i to kvalitetni alooo, a da ne pričam o sređenom dnevnom boravku, nove fine stolice, pa plazma TV od ko zna kolko inča, svaka pepeljara na svom mestu a ne otimanje ko onomad, pa kupatilo uredno, cakli se, moš jesti s poda, a nema bre čak ni klošara, sve probrani pacijenti, agresivne što su nekad bili prebacili valjda na F odeljenje, ma milina jedna, a sobe ko suza čiste, i nema više po 12 kreveta nego 5-6 u vrh glave, mir božiji, ma totalno sam ostao bez daha, sve sam se štipao da vidim ne sanjam li ja to, i tačno mi došlo u jednom trenutku da isfoliram neki pokušaj samoubistva jbga, pa da odmorim dušu jedno metar dana u ovakvoj banji bre u centru Beograda i to za DŽ o trošku državu, samo za VIP onaj nekršteni, all bre inclusive!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails