Monday, October 20, 2014

Lične frustracije


Al' bez zajebancije, više zla u životu sam doživeo psihički od tzv. ekstremne levice nego što sam se nadobijao batina od raznih nacista, nacionalista i fašista. Sa ovima bar znaš na čemu si, izađeš na ulicu pa udri, neki put ih dobiješ al' u većini slučajeva te polome ko pičku, a ovi drugi to rade na mnogo podliji i namazaniji način, fino uvate pa te izetiketiraju onako perfidno da ti se bukvalno useru u život preko noći. I to nije samo jedan incident, to je bre ko neko pravilo, na početku su kao fini, oće i da se druže, a onda kada samo jedared iskoračiš iz tog kalupa ispravnosti onda si ga bukvalno najebo, jer u isto vreme postaješ i fašista i nacionalista i seksista i homofob i liberal i radiš za državu, ma sve redom protiv čega se oni kao bore, i svaki put čujem neku novu laž o sebi, da mrzim Hrvate, da mrzim ove, one, da sam četnik, seksista, ma sve po spisku. Znači, rađe sam u fazonu da dobijem flašu u glavu, da me gaze dok krv ne poteče, da me na urgentnom ušivaju, nego da me neko tako psihički ubije u pojam, jebeš mi sve kolko mi se to puta desilo, kolko sam samo puta napravio taj verbalni delikt zbog koga su me žigosali for life, pičkupolomim.

4 comments:

Anonymous said...

Slazem se kroz. Silno preporucujem Unabomber Manifesto.(ako ga nisi vec procitao) On tamo jebe kevu moderne levice, ali na intelegentan nacin.

Anonymous said...

totalno se isto osećam i sretan sam dosta od kad sam napustio taj svet licemera i zatucanih getoiziranih ego-manijaka ubeđenih da su neke veličine.

Anonymous said...

takva je parapsihopatologija

Anonymous said...

Evo jedan lijepi pozdrav od Hrvatice koja te redovno cita. Svako dobro!

Related Posts with Thumbnails