Thursday, November 20, 2014

Kako javlja poludebilni B92 radio...


Pričalo se ovih dana na onom režimskom, a što je još gore ciganskom radiju B92, naširoko o Čičinoj ženidbi. To im valjda bila glavna vest jer od kad im Vučić i zvanično posto gazda sad ne mož se zajebavaju ko nekad no jbga menjaj temu, daj bilo šta, daj nešto preko bare, bilo šta bizarno da se narod zanima. I da me oni ne obavestiše ja ladno evo ne bi ni znao da se Čiča ženi, jer šta ja imam s tim što se tamo neko ženi? Naime, stanoviti voditelji nečega, Daško i Mlađa, upamtio sam te simpatične nadimke, valjda im beše krivo što je jedan čiča od 80 leta sa 50 godina robije na grbači nabacio sebi lepu i mladu, te udariše po časnoj starini sa sviju strana a bez da su uzeli ma iole da se informišu na zadatu temu. Sve novinar istraživač do novinara insajdera, od Ljankice učili zanat. Vele ovi wikipedija doktoranti da je Čiča pored toga što je bio masovni i serijski ubica, bio i silovatelj, navodno je sam tako izjavio u novinama, reko da je biseksualac jer je silovo nekog dečaka pod tušem kao mlad u popravnom domu. OK, ne kažem, jako je moguće da je Čiča to izjavio, jer je za života svašta izjavljivao ali bogami i izvaljivao...ALI isto tako je i Carl Panzram, poznatiji i kao Karlito, narodski rečeno klejmovao da je silovao preko 1000 dečaka i muškaraca. Šta ćemo s tim? I to piše na wikipediji i tako tim poludebilnim šok-ludilo sajtovima. Imamo li dokaza za to? Znači, ako mi novinar ili bilo ko postavi sad neko retardirano pitanje tipa dal' sam ubijao ljude, čerečio ih i jeo, pa naravno da ću mu odgovoriti da sam ih ne samo jeo s apetitom nego sam i preko humanitaraca pola Obrenovca u maju na'ranio donacijama. To bre isto ko ovi debili ovde koji su ladno poverovali da sam zlostavljao svoju sestru jer sam tako napisao na fejsbuku, na tarabi ovde, nadam se samo da sam ih sve pobrisao letos. Kakvog sve naroda u Srbiji ima pa to je strašno, nije ni čudo što nas jebe kako ko stigne. A što se tiče pominjanja Zeene Schreck u istoj toj emisiji o tome zaista ne bih, ma ne usuđujem se jer skroz nemam veze s tim, stoga mora da se ogradim, jer takvo nešto samo hardkor mazohista može da izjavi ko što je taj klipan, da ga ne imenujem, tako da ga loša karma evo već sad lomi. Ma samo nek se seti Jayne Mansfield, ima i o tome na wikipediji.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails