Saturday, April 25, 2015

Analiza nastupa Crvenih Đavola (RD) u Požarevcu 2007.


RD, treca jubilarna analiza, recenzija, rivju, to mora da se zalije. 20 ljudi na gostovanju, slabo bo'me s'obzirom da vas je onoliko kuci, al vidim i ovako "s'guza" da su to sve stariji momci osim mozda ovih par klinaca, ovih 4-5 shto stoje skroz desno, to se izvali po ramenima ko je dete a i po stavu kako stoje. Evo izvalite ovog prvog klinca skroz desno npr. taj jedva cheka kuci, ono smoro se maksimalno iz fazona : "jao ko me tero da idem na ovo gostovanje ja mislio bice ludnica, zezanje , ko u Fuzbal Fektoriju kad ono "pisha od misha", nisam to tako zamisljo i tesko da cu opet doci, mozda samo zbog ekipe ako me budu opet cimali, ajoj kako me samo oni tek smaraju al za svaku, te ajmo sutra svi na tekmu da ne ispailimo tog i tog jer im je taj valjda ko neki Bog, Idol il' shtatijaznam, pa onda dodju stariji pa nam i oni daju gas kao klinci vi ste super samo nastavite da dolazite jer pravi navijac ide na svaku tekmu i po kisi i po suncu, trt-mrt, shta mi napricha?! Jbte bre gledo sam Fuzbal Fektori i to tamo nigde nema, znaci ladno nas loze samo iz njima poznatih razloga, a kapiram da dok to sernjaju misle u sebi vidi ove "indijance" al cemo da im se nauzimamo para na marketigu, ima se oparimo. Jbga, stvarno ne znam sta da radim ?!"

Pametan neki mali zar ne ? Zato i stoji skroz desno pomalo odvojen od svoje ekipice od tih 4-5 ljudi shto su sa njim. Al zaobidjimo sad ove klince krenimo mi kako se i valja a to je sa leva na desno !!!

Prvo imamo petoricu solidno starijih likova od ovog pinkija pa do belog, i oni su OK, vidi se to iskustvo, gledaj kako baja drzi taj mobilni i koji mu je polozaj kicme pritom, ma pravi HOOL, kazem vam ja...

Od 6. pa do 8. (zuti) su neki wannabe cigani, snimite smo frizuricu kod ovog u zutom, ko da samo shto je sisho sa severa, al bukvalno, e sad kolko tu ima istine ja to stvarno ne znam, jer ja govorm samo ono shto vidim i to ovako (ju naopako) s'guza...

Narocito ovaj 7. je zajeban HOOL, pogledajte samo taj ispravan stav i prekrshtene ruke taj mora da bije samo tako, mozda neshto chak i trenira (mozda se primio na Klatku pa cepa kick box ?! ) ne bi me chudilo. Svi ostali se nakachili na ograde jer se realno smorili od stajanja a on car i dalje stoji pravo (bravo, bravo).

E sad ide prva ekipa, od 9. do 13. , jbga trebo bi sa ovi iskustvom da izvalim ko je sad tu 101% vodja jer sam ih obichno gledao iskljucivo sa ledja dok su bezali u "divljem bijegu bez kapi benzina", naravno ne RD ali uopshteno sve vodje tako tih grupa, ne sve naravno, ali dobra vecina jako brzo trchi...

Al' poshto nisam imo susrete sa RD stvarno bi moro dosta da se napregnem da proniknem u samu bit, suhstinu jednog prosechnog srpskog navijackog vodje i to josh s' guza, Jbga aj da je neki torcidash ili bar hrvat obichni pa bi mogo da primenim i "staro Zaretovo ucenje" koje za sve njih i te kako vazi. Zare je uostalom svedok i jedini zivi guru koji prenosi ta uchenja sa kolena na koleno, putem tih ucenickih "sampradaja" mladim "Zarijancima" (tako mu se zove ta njegova filozofska grupa sledbenika nevezana za Grobare, kojoj i ja naravno pripadam na moju veliku chast ).

Uglavnom da ne duzim, sumnjivi su mi 9-i, 10-i i 11.
E sad bice najpre da je to ovaj celavi u crvenom mada i ovaj krupniji u teget jakni sa kachketom isto moze da prodje. Mozda zajedno vode a jedan je npr. glasnogovornik tj. vodi navijanje ?! Nema ni veze dalja istraga ce to utvrditi, jbga mrzi me sad da otvaram stare fotke RD jer odma bi znao a to onda ne bilo fer jer smo se 'vako dogovor'li.

Od 12. do 16. je neshto malo mladja ekipa koja se gura uz vodje, ali to su sad ti udarnici, momci koji se realno najvise i shibaju u tuchama, to je to godishe od 22-25 il' tako neshto kad su u FULLU, i kad im (crveni) djavo ne da mira.

17. u sivom je neki kinac u zbunu, gle kako je stao ko usran, ali ok dete je jbga greota je rugati mu se, ko zna kolko ima godina 12-14...zao mi da se izrugujem toj dechici, nema veze bice od njih za 10-ak godina mozda neshto zaista mocno, ko to moze da zna ?!

18. (crveni) i 19. (ultra smoreni) su najbolj ortaci i zajedno su krenuli na tekme al ih jebe to shto mora rano da ustanu za gostovanje (mada i za domacu im nije dobro) a tehno zurke ti sad traju i do 5-6 ujutru jbga. Jbga shta da kazem osim da ce morati da prelome dal ce da budu "tehno manijaci" ili pravi navijachi, a linija je tanka, zar ne ? Moj im je savet da se shto pre odluche jer ubrzo se ulazi u onu "reku bez povratka" shto kaze nas narod i onda nema nazad jbga. Posebno je ovaj 19. (ultra smoreni) u mislima kuci u svom toplom krevecu ushushkan u svoje omiljeno cebence (podseca na onu reklamu, zar ne ? ) i ono sanja kako mu prilazi Ratko a on mu salutira sa "zdravo djenerale" i tako ti suludi snovi kad si u tom nekom polubunilu od neispvanosti i iscrpljenosti od rejvova. Znachi evo sad sam ponovo pogledo fotku i izvalio da taj zapravo ladno kunta, ali ladaadno kunta bez blama.
gasp emoticon

Ostavimo ga da spava za sad, ne budimo ga, neka sanja neshto lepo, jer kad se probudi verujte nece mu biti dobro, ali UOPSHTE !!!

Da zakljuchim, ocena je malo loshija zbog samo 20 ljudi na gostovanju, ai ipak je otisla ekipa za rispekt koja bi mogla da se pohiba sa lokalcima ako bi zatrebalo, u to znaci ne sumnjam uopshte...a i ono uredno je ponesena i okachena glavna zastava tako da je i to plus, bubanj je ostavljen jer ono ko ce da ga lupa ionako nema ni ko da peva realno, njih zanima drugi fazon i to se vidi a meni je to skroz OK i zato od mene 5/10 jer sam proshli put dao 6-icu a sad ipak ne mogu sve i da ocu, uglavnom to je prelazna ocena tako da mozete da budete zadovoljni. A inache drago mi je da sa vama imam najbolju saradnju, ovo je vec treci jubilarni rivju koji pishem o vama pa ono kapiram da vas je malo i smorio onaj vandalski chin zvrljanja vasheg matichnog stadiona od N.N. osoba tako da imam potpuno razumevanje za ovaj izostanak najvijanja ili bilo chega...uglavnom nadam se da cemo nastaviti i ubuduce ovako plodnu saradnju !!!

Red Devils - Live in Pozarevac City (2007) - 5/10
(pet bambija tj. 5 smajlija koji tapshu za RD)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails