Wednesday, July 8, 2015

Filmage: The Story of Descendents/All (2013)


Directors:
Deedle Lacour
Matt Riggle

Suluda priča o dva a zapravo jednom mom najomiljenijem bendu od svih mojih omiljenih pank i ostalih bendova. Ko zna o čemu ja to sada pričam taj zna, a ko ne zna nek nađe na jutjubu npr. pesmice "Silly Girl" i "She's my ex". Dakle čista ljubavna poezija patetičnog tipa, nešto kao "novi primitivizam" al' na američki način, il' sam barem ja to tako doživeo. Inače ovo je jedini bend čije sam ploče kupovo svojevoljno pa ih čak i slušao a bogami ih vrtim i dan danas, a znate svi kakav ja odnos imam prema tim pločama uopšte, samo mi skupljaju prašinu. Znači, mora da bar nečemu vredi. A ovo kad kažem pank bend to većina ljudi odma pomisli na tamo nekakve drekavce sa čirokanama što se polivaju pivom a ribe su im ružne, što je ovde dokaz da to uopšte ne mora tako da bude, tj. da je pank pre svega attitude a ne puka muzika i taj neki ubibože imidž pocepane odeće i obuće ko da su sirotinja a ono zapravo sve deca buržuja. Takvima mogu samo jedno da poručim - bjež od mene more, jes to mangup, matere ti? Bjež otalen kad ti lepo kažem!


"Long before punk rock inflicted its puncture wound on the map of mainstream music, the Descendents were in a van brewing a potent mix of pop, angst, love and coffee and influencing a generation to come. FILMAGE: The Story of DESCENDENTS/ALL follows drummer and square-peg Bill Stevenson as he pushes himself and a rotating door of band-mates to "achieve ALL," his relentless concept of "going for greatness, the utmost possible" despite any and all setbacks. Interviews with the band and contemporaries such as Dave Grohl (Foo Fighters, Nirvana), Mark Hoppus (Blink-182), Mike Watt (Minutemen), Brett Gurewitz (Bad Religion) and many more reveal the untold tale of one of the most overachieving and influential bands in punk, serving as a reminder to always "go for greatness," because sometimes you're gonna get it."


1 comments:

ivanmilke said...

Carski mogao bi malo da se podsetim i ajde malo da smorim dugo nisam zaseo ovde kod tebe na kafu/komentar:

Elem

Gled'o sam ALL u Zagrebu rane 1991god, u legendarnom Kulusicu su riljali cert...
cini mi se neka blaga zima januar, februar valjda - posle s proleca krenuo jebeni rat
Turneja za "Allroy Saves" album koji btw i nije neki u vrhu od njihovih radova

nisam bio toliko veliki ljubitelj benda al se lepo poklopilo, dal je bio vikend raspust takonesto - uglavnom fino moglo da se odradi i eto mene na vozu sa ekipom malo matorijih likova - jedan frik Zmija i neki Srdjan koji je uvozio i prodavao SST ploce na berzi u SKCu takodje Boogie www.artcoup.com je posle postao cuveni sveCki fotograf (dobio zelenu kartu na lutriji i odeslio se u Bronx, cekiraj BG radove ovde Banjica i ostalo http://www.artcoup.com/books/belgrade-belongs-to-me )

elem u vozu bilo i ovih uticjanih - Ritam novinara tad sam poceo da gledam Dragana Ambrozica kao govno sto u stvari i jeste, onda Misha Bambus tu iz tvog kraja Korac Marko i jos raznih ljudi, bila prijatna guzva u Kulusicu ovi su tehnicki perfektno odsvirali svaku notu svake pesme, oduvali su oznojili se ko konjine pevac je izdzogingovao kilometre i nekoj njegovoj zanimljivoj djuski dok vape, a napolju bilo onako zakopcna jakna fazon https://youtu.be/HhNagjP32Tk

sve mi je leglo i uzmem jednu majicu s turneje da malo eto podrzim i uspomena
mislim da sam je pre neku godinu video nosi je cale dal na rancu dal na NBG

u oktobru mora da odem u Mocvaru na Borghesiju da se malo podestim ovih davnih dana putovanje na koncerte i te zajebancije, naravno mora da nabacim full prevoz il neki hostel - kad se ranije kao mladji putovalo islo se onako bezglavo navrat nanos pa nekako izguras kunt usput ukrivo napolju blejaz do jutra do prvog nazad vlaka a sad jebiga matore koske mora sve da bude podmazano da ne krene da shkripi

odoh gotova kafa, moram da rucham

Related Posts with Thumbnails