Thursday, December 24, 2015

Alice Cooper ‎- Killer (1971)


Ovaj album sam posebno izabrao jer se na njemu nalazi između ostalih i moja omiljena pesmica "Desperado" uz koju sam bukvalno odrastao. Inače tu pesmu je Alice, kako on sam tvrdi, posvetio Džimu Morisonu. Naravno, tu su i "Under My Wheels", "Be My Lover", dok se vanvremenski hit "I'm Eighteen" nalazi na sledećem albumu "Love It To Death" koji je izdat iste godine. Dakle, valjalo bi i te kako obratiti pažnju na te rane radove benda Alice Cooper, po kome je vokalni solista Vincent Furnier kasnije sebi nadenuo ime i proslavio se. U tom periodu od 1969. do 1974. dok je bend bio aktivan, nastale su sve one pesme koje i dan danas ubijaju: "Is It My Body", "School's Out", "No More Mr. Nice Guy", "Hello Hooray", "Elected", "Billion Dollar Babies", "Muscle Of Love", "Teenage Lament '74" itd.etc. So check it out. :)

01. Under My Wheels
02. Be My Lover
03. Halo of Flies
04. Desperado
05. You Drive Me Nervous
06. Yeah, Yeah, Yeah
07. Dead Babies
08. Killer



0 comments:

Related Posts with Thumbnails