Friday, February 19, 2016

NATO i Sveti Gral na Straževici


Mislite da je NATO slučajno bombardovao Straževicu i po 2 puta dnevno čitavih 78 dana te 1999. godine? Evo konačno i konkretnog objašnjenja zašto su to radili, jer ja sam to svakodnevno gledao svojim očima sa prozora al' sam do sad jbga bio prinuđen da ćutim. Naime, potraga za Svetim Gralom na toj lokaciji datira još od rimskog carstva, jer su se Marija Magdalena i Juda Iskariotski sa svojim sledbenicima u bekstvu od Rimljana naselili na lokaciji koja se danas naziva Resnik, te su Gral za svaki slučaj zakopali na Straževici jer im je delovala ko vukojebina na koju niko neće posumnjati. Ali avaj, sa sviju strana nagrnuše lovci na gral i prva iskopavanja počeše već 69. godine AC. Doduše čak ni Ameri svojim tomahavcima nisu uspeli dovoljno duboko da probiju u te stene jer se Gral nalazi na dubini od 365 metara a stiglo se tek do 108-og. Pa im tako ni ona bomba od 2 tone nije pomogla jer te stene nisu bilo koje stene, no zna se kakve, da vam sad ne otkrivam baš sve jbga. Tako da sam ja u neku ruku zavetovan od mojih pra-pra-predaka (ancient ones) da nadgledam ovo arheološko nalazište ako ko dalekobilo iznova krene da ruje i da skrnavi to sveto mesto, jer mnogi su to već pokušali, i Turci i Austrougari i Hitler i ko sve ne...al' Srbin pobedio. Za sad je stanje redovno tako da je opušteno. Mir božiji.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails