Sunday, December 31, 2017

200 maraka za kaktus


Beše to 1997. ili 1998. pred novu godinu. Ćale mi dao 200 maraka (tad se imalo jbga) da to veče kupim cokule, ne martinke no neka druga marka. I ja turim keš u moj Jagannath-novčanik na sigurno (kupio ga u hare krsna hramu). Al' avaj, svratila mi jaranica sa Ceraka i kao da idem s njom u Garden centar na Vidikovcu. Odemo mi tamo, šetamo okolo, i ja izvalim jedan simpatičan mali kaktus, reko sebi ovo će moja seka Jeca obožavati, daj da ga maznem. I sad pošto sam iz nepoznatog razloga držao onaj novčanik u ruci, da bi lapio kaktus ja uvatim i turim kaktus pod mišku zajedno sa novčanikom. I sve dojaja, ogroman je Garden centar pa me nisu izvalili. I stižem kući, predajem sestri poklon i sad tražim po jakni novčanik da bi otišo u blokove u tržni centar da kupim cokule, kad ono kurac, novčanika nigde. Tek tad skontam da mi je ispao u garden centru, te se brzo vratim tamo, pitam one prodavačice da nisu videle jedan novčanik na podu, ispao mi. Naravno, sve su se pravile lude, al' što reče moja keva, nema veze bar si nekom ulepšao novu godinu sa duplom platom. Ćale je naravno pizdeo i optuživo me da sam štekovo pare i sad lažem da sam ih izgubio. Al' jbga, zaista je bilo tako, prava ona instant karma. :)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails