Monday, July 29, 2019

Karen Carpenter: Goodbye to Love (2016)


Tužna i potresna priča o Karen Carpenter, članici čuvenog The Carpenters dua, jednom od najlepših ženskih vokala 70-ih...ali meni i malo jezivo zvuči taj njen glas sad kad sam saznao celu priču. Postoji neki čudan naboj u tom jedinstvenom vokalu gde tačno čuješ da nešto nije OK...ili bar ja tako tripujem hehe. Ma bre ZA-PA-NJEN sam posle gledanja, baš me pomerilo, jer priča je zapravo o užasima anoreksije i bulimije, o manipulacijama i incestu, a priča se po čaršiji i da ju je brat podvodio muzičkim zvezdama u ranoj fazi benda, ali i mnogo, mnogo više od toga. Znači MUST SEE čak i za one koji nisu slušali The Carpenters! Evo ja bre od 5 sati jutros slušam ultimate collection, ubivaju! Predivno! Bez bolesti nema umetnosti jbga, zar ne? :)


0 comments:

Related Posts with Thumbnails