Friday, January 8, 2010

SVI za YO!HAMBIN 91 glas !

Ako gotivite barem malkice ovaj moj blog i cenite moje preporuke, došlo je doba da i ja vas nešto zamolim. Naime ovo je akcija da pomognemo jednom mom drugaru da dosegne zvezde, pa vas stoga pozivam da ukoliko ste registrovani na POPBOKSU (ili ako niste očas posla se regujte) da uzmete učešće u glasanju za BEST OF 2009. E sad, tu ima glasanje za najbolji domaći album, najbolji strani album, najbolji koncert, to naravno možete ako vam je gušt da popunjavate a i ne morate u principu, jer ono što je ovde zapravo bitno je glasanje za Domaću pesmu/singl. E tu mu ga dajte po SevdahBABY ft. Lou Benny: Yo!hambin 91 (autorsko izdanje). Naravno ko želi prvo da overi pesmu koja nas vraća u zlatne 90-e evo jutjube akcije pa ako vam se svidi možete glasati OVDE. Moram da naglasim da posebno obratite pažnju na tekst pesme, jer je vaistinu prejak, dakle KIDA !



Ukoliko se nekom pesma, ono, totalno svidi, nek mi se obrati pa ću da nabacim i mp3, OK ? I da bre, hvala unapred svima koji budu glasali !

6 comments:

Retka Zverka said...

Vaistinu, sevdah babe, muke su to bile! Kiss, čovečji sine! Ja glasala iz momenta i fundamenta! Sad drugovi imaju my full support, samo ud'ri neki splash banner na blogu, da na kraju ispadne winner report! Do pobede! :-D

son of man said...

Taj rad, do pobede ! A naravno da ce da proslavimo :)

Anonymous said...

Pesma je fantasticna!!!! lou Benny je pokidao!

molim te ako mozes da postavis i mp3, jer to skidanje sa youtube-a mi nikad nije islo od ruke. :(

Anonymous said...

Hej, nasla sam mp3, tako da ipak ne moras da kacis. :)

son of man said...

Anonimna, aj nabaci mp3 ovde :)

Anonymous said...

http://rapidshare.com/files/224867469/sevdahBABY_feat._Lou_Benny_-_Yo_hambin_91__kraljevski_RE-EDIT__radio_MASTER.mp3

Nema na cemu :) Hambin hambin zezanje do bola :)

Related Posts with Thumbnails