Wednesday, March 14, 2012

Pokažimo SOLIDARNOST, i našem drugaru, mladom piscu Tobiću Tobiću, pomozimo da ne završi na robiji!


Šta da vam kažem, policija opet bije (a kao prestajala je), mi robijamo, istorija se ponavlja, al' fala dragom kurcu neće još dugo, o tako mi krsta i božića neće. Evo, gore imate tu sramotnu optužnicu, gde je mladi pisac Ivan Tobić predstavljen ko nekakva mešavina Konana i Supermena, ono, bre samo što nije poleteo i probio zid, jebeš mi sve. Mislim, samo analizirajte te rečenice vrlog javnog tužioca, i sve će vam biti jasno. Kaže on da je Tobić ladno, u trenutku legitimisanja od strane gospodina plave svinje, izgovorio, pa malo je reći kultnu rečenicu: "POLICIJO PUŠITE KURAC", a što sam ja uveren da on nema šanse da je tako rekao, jer znam čoveka, i on nikako nije nepismen ko ovaj majmun što ga je legitimisao, pa stoga nikako ne bi ni mogao, sve i da je hteo, da izgovori jednu tako nakaradno sročenu rečenicu. Dakle, Tobić kao čovek pisane reči i britkog pera, bi možda rekao nešto poput, NAPUŠIŠ MI SE SLATKOG KURCA, SISALJKO ŠTO KOZE TUCA, ili npr. PUŠIO SI, PUŠIĆEŠ, OVAJ PUT UGUŠIĆEŠ, NE GURAJ GA PREVIŠE DUBOKO, OJ PANDURSKA STOKO, što nam govori da je optužnica u startu lažna, ali čak i da je izgovorio to čime ga terete, pa jebotebogdatejebo, tom čoveku, toj ljudini, bi trebalo dići spomenik u centru grada, a ne da ga se tera na robiju, alo bre, gde mi živimo, jebem ti državu! Ajoj Klintone, što ne dovrši pos'o na vreme, što osta' na pola mosta i reče dosta?! Poražavajuće, vaistinu poražavajuće.


Ali zipa sad ovo, ako pažljivo pročitate ovo bulažnjenje, po tužiocu on nije priveden zbog verbalnog delikta, gde bi ga realno prvo odvalili od batina za jedno takvo napušavanje, nego lepo piše, zato što nije imao lična dokumenta, aloooo, znači ne vidim razlog zašto je u optužnici uopšte i spomenut taj realan pozdrav svakog poštenog građanina Republike Srbije, svakom ljigavom prašinaru koji pokuša da vas legitimiše, OSIM iz skroz maliciozne potrebe da mu se to nakalemi da bi pred nadrkanim sudijom dobio što veću kaznu, jer je navodno vređao narodnu vlast te mu je to, ja sam siguran, uzeto kao otežavajuća okolnost tokom suđenja.

E sad, da bi shvatili koliko je ovo bolesna akcija, mora prvo da vam pojasnim zašto policija uošte legitimiše mlade ljude, koji nikakav zakon prekršili nisu. Naivan čovek će pomisliti da stoka to radi isključivo zbog opšte bezbednosti pa ako uleti neki član Zemunskog Klana ili bilo koji kriminalac tog soja, dojaja, ali bre alo bre, dal' je realno da će bilo ko ko je počinio jedno ili više krivičnih dela tek tako olako da se šetka ulicama? Pa naravno da nije, jer taj vozi brza kola i ovakve low-life oblike života ne sreće ni kad komšija pozove muriju zbog glasne muzike, al' bez zajebancije, takve bre ne smeju ni da pogledaju a kamoli da im traže ličnu niti bilo šta slično. Dakle, nama, običnim, bezopasnim građanima, što bi reko brat Voke, glume tu neke mangupe, kao face surove, a ćute kao pičke kada sretnu prave gangstere, ko popio je napuš - on to razume, još uvek cedi mu se mujs sa plave šulje. I zaista je tako, samo sisica uniformu šeta, jer ga cepa taj kompleks od malih nogu, pa mora negde se iskali, a gde će taj nesretnik sa planine sišo, da nađe bolju žrtvu za svoj drkadžijsko-kukavički performans, nego međ' bezazlenim i skoro pa krotkim umetnicima poput našeg drugara Tobića, zar ne? Pa to je penal samo takav, i zato kad šetate ulicom pa snimite da vam u susret prilaze tri takva subhumanoida, (kreću se u trojkama, a trojke su šta Smiljka?), nikako ne spuštajte pogled već ih gledajte smireno i to pravo u oči, jer ako nedajbože spustite pogled, već ste startovani a da toga niste ni svesni, jer njim je upravo to trip, maltretirali ih svi živi ko decu, pa sad vole kada ih se plaše, i naravno da te neće dirati ako najnormalnije prođeš pored njih, jer to ih ne radi, oni se lože samo na strah, to im pali lampicu u glavi i podsvesno podseća na zaista tužno detinjstvo, jer aj', ko normalan bi voleo da postane policajac-prašinar? Ko normalan bi voleo da živi 3 godine u internatu u Sremskoj Kamenici, bez ijedne ribe u odeljenju? Evo ja ću vam reći - tj. šta ja ima da vam govorim kada vam je savršeno jasno kakvi su to profili, jer svakog od nas, siguran sam u to, je barem jedanput u životu startovao ovaj klub smarača onih smorenih.

De sam ono stala...da bre...znači ŠTO ONI TAKO NAIZGLED BESCILJNO BAZAJU ULICAMA KO ZOMBIJI I LEGITIMIŠU POŠTEN SVET, za čije babe zdravlje rade takav jedan skroz zaludan poso? Naime, pripremite se sad, jer odgovor je vaistinu surov i onespokojavajući, verovali vi meni ili ne, ali njima nadređeni pre polaska u patrolu laaadno daju kvotu JMBG-ova koje ovi treba da pokupe tokom smene, i to je bukvalno jedini razlog zašto nas tako redovno smaraju gde god da pođemo, stanemo i slično, jer ako ne ispune normu ode 10% od plate sunce ti jebem, i onda bukvalno kidaju zubima ko pravi kerovi ne bi li se dokopali što više ličnih karata, a kontam da postoji i neka nagrada, iz fazona ko sakupi najviše JMBG-ova za metar dana dobije letovanje za 3 osobe u Buljaricama 7 dana, doduše o svom trošku, al' zato putni troškovi plaćeni u fulu, sve na nivou, fenserica, kulturica, ko gospodin čovek da se provede. E sad, neko će se sigurno zapitati zašto baš za 3 osobe, zašto ne 4 kako i priliči tim pitomim porodičnim ljudima sa dvoje dece, pa bre zato da bi poveo i ovo dvoje svojih kolega koji su mu pomogli da ostvari takav jedan nadljudski uspeh na ponos cele stanice, mislim ko jebe ženu i decu, nek lade noge u lavoru, a tu su i bazeni, molim lepo, a i mislim, kakav je to provod sa ženom i decom, al' iskreno? Pa logično...

I eto, neverovatno, ali tako vam je to u Srbiji, a šta je dalje bilo to će vam ponajbolje opisati sam Tobić kao jedini živi svedok, jer svi ostali su eliminisani kao što može da se pročita u tužiočevom lupetanju. Jebote, ko sve završava taj Pravni pa to je strašno, samo kad dođeš ispred faksa pa ti nije dobro, a ja sam jednom čak moro i da uniđem i naravno umalo ne zaplakah od muke kakve su to fizionomije bile, u'vati me strah bre, jer to su isti oni što se ne libe da zbog svojih karijera bukvalno gaze i preko mrtvih ako treba, a njima uvek treba, verujte mi na reč, jer nadrkanije i nadobudnije osobe ja ne sretoh za života, a o korupciji da ne pričamo, lično sam je doživeo i na kraju me ta braniteljka ladno izvarala najstrašnije, tj. uzela sebi ške u džep a meni rekla da je dala sudiji i tužiocu, sve računajući ako prođe prođe, pošto je iskusno izvalila da ranije nisam osuđivan pa ko veli, biće uslovna iz keca u kec, al' malo morgen, dobih ja dasku, 12 metara dugačku i to pravo preko leđa. Naravno, posle je gospodža advokatica do moga morala da vrati sve pare, ali ja sam ga najebo pa sam ga najebo...

No, da čujemo mi šta kaže na pravdi boga osuđeni Tobić o ovom nemilom incidentu:

"POŠTOVANI PRIJATELJI, 2. APRILA ISTIČE ROK ZA PLAĆANJE 80.000 DINARA U HUMANITARNE SVRHE (POGODBA SA SUDOM, KO S CECOM) ILI ĆU SE KAKO TUŽILAC REČE "SUOČITI S KAZNOM ZATVORA OD 6 MESECI DO 5 GODINA". INAČE, POLICAJCA SAM TUKAO JEDINO SVOJIM REBRIMA PO NJEGOVOJ COKULI. TOKOM SUĐENJA NIJE MI DOZVOLJENO SASLUŠANJE SVEDOKA KOJI SU VIDELI ŠTA SE STVARNO DESILO POD IZGOVOROM DA ODUGOVLAČIM PROCES. POLICAJAC ME JE SAČEKAO POSLE JEDNOG ROČIŠTA ISPRED VRATA SUDNICE DA MI SE IZVINI JER "NEMA NIŠTA PROTIV MENE, ALI SAM GA IZNERVIRAO ŠTO SAM MU PIJAN DOBACIO", A TUŽILAC I SUDIJE SU NAKON MONTIPAJTONOVSKOG SUDSKOG VEŠTAČENJA POVREDA POLICAJCA ("IMAO JE NEVIDLJIVE POVREDE NA PODLAKTICI BOLNE NA PRITISAK" - I SVE TAKO NA 5 STRANA STRUČNIM TERMINIMA PROTUMAČENO) ODLUČILI DA MI PONUDE OVU NAGODBU KAO ZNAK DOBRE VOLJE.

POŠTO SAM NA INTERVENCIJU ODREĐENOG POLITIČARA KOJI DRŽI GOTOVO SVE DNEVNE NOVINE I REKLAMNI PROSTOR OSTAO BEZ STALNOG POSLA U "KURIRU" I POSTAO NEPODOBAN U OSTALIM LISTOVIMA, PRIHODI SU MI SE SVELI NA DŽEPARAC KOJI ZARAĐUJEM PUŠTAJUĆI MUZIKU JEDNOM NEDELJNO, ČETVRTKOM U PABU "BROD", ŠTO JE DOVOLJNO ZA POLA KILA LEBA I 100 GRAMA PODRIGUŠE DNEVNO, TE TRENUTNO PREŽIVLJAVAM ZAHVALJUJUĆI ISKLJUČIVO KTITORSTVU PRIJATELJA I PORODICE.

POSLEDNJE NEDELJE MARTA ĆU U ZEMUNSKOM "ZMUCU" I PABU "BROD" ORGANIZOVATI NIZ ZANIMLJIVIH KONCERATA, BIZARNIH IZLOŽBI, PROJEKCIJA I ŽURKI NA KOJIMA ĆU PUTEM PRODATIH PIĆA I DOBROVOLJNIH PRILOGA POKUŠATI DA SKUPIM OVU SUMU. UČEŠĆE SU VEĆ POTVRDILI MNOGI ZANIMLJIVI IZVOĐAČI, UMETNICI I FRIKOVI IZ ZEMLJE I INOSTRANSTVA."

0 comments:

Related Posts with Thumbnails