Sunday, March 18, 2012

Wicked and Kinky, 17. mart 2012. - party review - deo prvi


E, šta sam sinoć video i doživeo to zaista nije ništa posebno ako poredimo druga iskustva iz mog turbulentnog i veoma patetičnog života, ali da me ludilo prati ili ja pratim njega, to je sada i nepobitna činjenica, jer jedno je ono što zovemo sticaj okolnosti a skroz druga stvar ponavljanje jednog te istog paterna sastavljenog od perverzija, nasilja, šokova i svih ostalih bizarnih pojava koje su razdragano pohrlile ka meni u poslednja 2 meseca od kad sam apdejtovao kretanje po crnom gradu i njegovim klubovima svih vrsta i rasa. Pošto zaista nisam ovlašćen od nadležnih sve da otkrivam, izvinjavam se čitaocima/teljima ako inicijali nekih ljudi budu promenjeni pa čak i sam razvoj događaja, dakle preporučujem vam da sve ovo shvatite ako je ikako moguće kao storiju na ivici true-life događaja i naravno fikcije, jer granica je zaista i te kako tanka, pa ni ja više nisam siguran šta se zaista dogodilo a šta je samo plod moje bolesne mašte, te perverznog uma opijenog slikama koje su mi samo kuljale pred očima.

Sam naslov, "Wicked and Kinky", sam solo dodelio ovoj manifestacji u vidu "nastrane" žurke, jer zaista ne želim bilo koga da kompromitujem niti odrukam, pu, pu, pu, daleko bilo. Dakle, sam naslov vam ništa neće reći o čemu se zapravo tu radi, ali onim "posvećenima" će u startu biti jasno gde sam bio i na čiji nagovor. Znači, ko zna - ZNA, a ko ne zna, nek čita i brate tiću, jer ako je cela ova priča ander i treba da ostane skroz ander, a ne da sad ceo grad sazna šta sve ima u ponudi tamne strane beogradskog klabinga.

Pa da počnemo. Naime, na nagovor stanovitih ljudi, a kao pisca malo drugačijih recenzija gradskih dešavanja svih vrsta, pozvan sam "sticajem okolnosti" i na ovu žurku, pa moglo bi se reći, polu-zatvorenog tipa, i to u klubu čije ime ne želim da pomenem, jer se mesto održavanja ovakvih eventa stalno menja. Pošto ranije zaista nisam imao prilike da pohodim bilo šta slično, nisam očekivao ništa posebno osim dobre muzike i predrkanih goth cura, koje izuzetno poštujem i cenim, iz naravno, samo meni znanih razloga, da ne ulazimo baš sad toliko duboko u materiju. Pošto se u podrum kluba ulazilo samo na specijalnu pozivnicu, ja sam kao i uvek razdragano po'itao ne bi li ušao prvi te snimio situaciju dok je još pjur nekrštena. Kada sam sišao dole u klubu su bili samo organizator i njegova respektabilna cura, koji su birali set listu i isprobavali lights i lasere, tako da sam imao vremena da overim ceo rad, gde mi je odma' za oko zapela šipka, al' ne ona odakle se npr. vodi navijanje na tribinama, već ona odakle stižu samo dobre vibracije, ako me kontate. Čim sam snimio šipku koja je dominirala glavnim prostorom, znao sam da to po moj nervni sistem neće na dobro da izađe jer sam u poslednje vreme jako osetljiv na takve i slične akcije. Zapravo tek tada sam shvatio zašto se party zove "Kinky", i da to uopšte nije zajebancija, no tada već beše kasno za kukavičko povlačenje jer ako si ušao u kolo odigraj ga do kraja jebiga, znači do poslednjeg zvuka trube.

Do početka ludila, sa ekipom koja mi je bila delimično poznata, pržio sam džejsonku, te kajsiju, ali to i nije sad baš toliko bitno, uglavnom beše to dojaja priprema za atmosferu koja će neminovno uslediti. Ali eto opet kurca, naime, odjedared sa sviju strana počeše da se pojavljuju zaista kinky ljudi, doduše po meni nadobudni foliranti, ali aj' sad, mislim ko sam ja da im sudim, mada nije ni meni strano to kinky sranje, mnogo se toga prošlo u ionako prekratkom životu ali nije da se ne držimo i da se predajemo tek tako olako. Mislim OK, sve ja mogu da svarim, ali kada se na takvom jednom anti-konzervativnom mestu pojavi i starija ekipa nacista iz 90-ih onda ti zaista više ništa nije jasno. Znači, bio sam u fazonu, šta bre ovi rade tu koji kurac, ko je njih pozvo? Ali kad se setih ko je organizator, sve mi beše i te kako jasno, jer goth "satanizam" je danas i te kako povezan sa nazi pričom, i tačno se ne zna gde jedna staje a druga počinje, uostalom o tome možda najbolje govore likovi i dela Nikolasa i Zeene Schreck.

Prvo se pojavio neki Ljotićevac kretensko-Pajkićevskog tipa, sa sve hitler jugend frizuricom i goth curom koja je očigledno dominirala. Pokušao sam da im priđem iz čisto informativnih razloga a i zato što sam doista otvoren za sve vrste takvih ludila, dakle ništa ljudsko mi nije strano, ali na pomen Ljotića dobio sam znak od goth domino dame da je možda bolje da se povučem jer ovaj mutavi očigledno nije dobio dozvolu da priča na tu temu, te je celo veče u tišini, gordo podignute glave, u full neo-nazi fazonu stajao i pozirao, što me logično jako nerviralo al' šta da mu radiš kad mu tu riba da ga zaštiti, plus ekipa koja je došla posle njega a koju na nesreću znam i od ranije.

Znači, verovali vi meni ili ne, ali klub je odjedared bio dupke pun nacistima, i to onom starijom ekipom, na čelu sa K. Nacistom lično, gde ja zaista prvo nisam mogao da poverujem da je to on, ipak je prošlo preko 10 godina od poslednjeg incidenta sa tim ološem i njegovom pratnjom, gde su u to doba doista harali gradom, i ko ne zna o kome se radi kada navedem nadimak "Nacista", taj i nije živeo u Beogradu 90-ih godina niti je išta od ulice video. Tek kada se pojavila, opet na moje veliko iznenađene, iz fazona, šta će sad ona tu jebote, najlepša cura anarho-pank scene Beograda pa i Srbije, na koju smo se svi ložili, dobio sam sigurnu potvrdu da se zaista radi o istom liku koji me je dosta "zadužio", jer posle čuvene tuče gde smo D.Crew + ja, polupali naciste 2000-te u holu Doma Omladine, te ih totalno ponizili, a inače su se pre toga gadno kurčili i talasali, pa stoga zasluženo dobili stolicama po glavušama i okolo-naokolo, te otišli kukajući kod svog lidera, već pomenutog K. Naciste, gde nam je ovaj sa ekipom spremio sačekušu ispred Doma, ali kad je skontao da je glavni u našoj ANTIFA ekipi bio i tada ozloglašeni "crni čovek" pod nadimkom "Zver iz Đenove", uspeli su da popale pre nego što smo izašli da i njih sve đuture izlomimo, jer D.Crew je tada bila respektabilna ekipa koja nije jebala nikog živog a posebno ne naciste ovog, najgrđeg ološ tipa, poput K. Naciste kome je hobi bio da maltretira decu pankere zbog zihernaldli, bedževa i sličnih bezazlenih akcija. Dakle, Nacista i njegovi su tada bili jedna skroz loša ekipa koje su se čak i iole ozbiljniji nacisti stideli, te se ograđivali od njih iako su ovi bili ubedljivo dominantni u premaćivanju neistomišljenika i svim živim akcijama tog tipa. Znači, ako ste gledali debilan i skroz nerealan film "Sisanje", onda bi to bila ta ekipa, znači skroz zaostala u vremenu i prostoru, s tim što se radnja filma dešava gistro danas, a takve akcije su bile aktuelne najkasnije do 2001-e, znači čista fikcija koja veze nema sa pravom istinom već isključivo sa autističnim stavovima dece buržuja i producenata, u prevodu reditelja i scenariste koji su ulice Beograda videli samo u crnoj hronici, ako i tamo.

No na stranu to sranje od filma, K. Nacista nam je zaista napravio tu sačekušu ali kao što napomenih, kada je saznao da neće dobro proći jer je ekipa bila jaka ko zemlja, povukao se u vidu IZMAGLICE Stivena Kinga, a sve iz fazona, kao nisu mogli da nas sačekaju pola sata da izađemo, a mi mu bukvalno izlomili najboljeg drugara, '72 godiše, olupali mu glavu o šoferku, i još neku kosovarsku pizdu što je prodala svu dedovinu u južnoj Srbiji i doselila se ovde da mi kenja o Hitleru i Ljotiću, pa mamicudatijebemonulicemernu bre! Uglavnom tog dana je propuštena odlična prilika da se tadašnja BGD ANTIFA ekipa pošiba sa nacistima te da se vidi ko je tu na kojim pozicijama, a sve zbog kukavičluka i iskompleksiranosti dotičnog. Naravno, mi tad pojma nismo ni imali da je to taj ANTIFA trip, nama je samo bio cilj da mlatimo ovaj ološ jer i oni su nas navatavali kad god su stigli, i evo bez blama mogu da potvrdim da sam od takvih spodoba bez mozga dobio batina barem 3 puta, naravno bio sam skroz solo pa sam bio lak plen inače bi se kurac kurčili, jer poznato je kakve su bili pičke pa i dan danas ostali, ali im je sve hvalakurcu do najsitnijih detalja bilo blagovremeno naplaćeno, jer ja sam ti zlopamtilo ko i moj otac, i to baš teško.


No, da nastavim priču, tek kada se A. pojavila bio sam 108% siguran da je to taj mangup koji mi je ostao dužan, ali mi je ujedno i saopštila da i pored svog cimanja te premlaćivanja koje je i ona sama preživela 90-ih od strane dotične ekipe, dakle opušteno su tukli i devojke, pušike klasične, ovaj ju je slučajno sreo i saopštio joj kako mu je iskreno drago što je vidi, i kao smirio se gistro, što je meni realno šatro, jer svoje grehe mora da okaje kad tad, to je neminovno, tako da mi se javio glas u glavi koji mi je govorio "izbodi ga opušteno", ali pošto više ne šetam nož - dovatio sam sav sitan inventar tipa piksle i čaše i krenuo u lov na izgrednika. Ko za kurac, taman kad sam završio priču sa A. dotični je nestao i nisam ga video ni u najavi do kraja večeri mada bih verovatno ja najebo jer njih je bilo baš dosta a ja skroz solo. E da, ovo mora da napomenem kao simptomatičan slučaj kad su u pitanju ekstra looking girls sa anarho-pank scene tadašnje, dakle A. mi je pored sve te sulude priče priznala i podatak da joj je dosta njih koji su je ganjali 90-ih, tako prilazilo, saopštavajući joj da su se sve vreme zapravo ložili na nju i to fanatično, i samo zato što nisu ni u najavi mogli da je imaju, dobili su tu frustraciju od anarho-pank ekipe, jer kao kako tako dobra riba da šeta nekakve raspade sa dredovima pored nas, ovakvih muškarčina, i slično?! I to je zaista tako, jer to nije prvi slučaj za koji čujem, da su se dotični navodno pokajali i otvorili dušu pojedinim curama iz naše ekipe. I vaistinu sramota, jer ko da nisu mogli šmekerski da joj priđu na vreme, nego sve na silu i taj mačizam, a to naravno kod takvih riba ne prolazi ni u najavi. Dakle sami su sebe sjebali i protraćili možda najbolje godine svog života na mržnju prema ljudima koji im zapravo i nisu bili neprijatelji, što se nikako ne odnosi na mene, jer oni su mi bili i ostali ultra neprijatelji, i dogod budem živ svakog koga navatam od te ekipe ima da ga primi, jer zlopamtilo ja sam ZNAJ, tananana-na-na-nana!

Nastavak sa kinky detaljima tek sledi, dakle, ništa još niste čuli...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails