Saturday, April 5, 2014

Feast of the Assumption: BTK and the Otero Family Murders (2010)


Director:
Marc Levitz

Očekivao sam nešto drugo od ovog dokumentarca, jer još od 2010. nestrpljivo čekam da ga pogledam, ali za sve vas koji se ničem nadali niste ovo može da bude skroz zanimljivo iskustvo. Jebiga, mene je naslov malko prevario, jer kontao sam da će u filmu biti prikazana i detaljna rekonstrukcija ovog zločina, sa i onim najsitnijim detaljima, ali toga nažalost nema, te se priča fokusira na preživele članove porodice Otero. Doduše, da ne grešim dušu, ima tu baš dosta zanimljivog materijala, npr. never before seen crime scene photos, gde je mene najviše zanimalo kako je tačno skončala mala Džozefina koju je BTK obesio u podrumu, i o čemu sam dosta čitao ali nisam imao prilike da vidim kolko surovo to zapravo izgleda, jer jedno je čitati i tripovati svašta a drugo videti devojčicu kako visi obešena jebiga o cev, i to tako da joj noge skoro pa dodiruju pod, ne bi li se što više mučila, dok je Dennis Rader sve to sa uživanjem gledao i drkao. Inače, ovaj dokumentarac je još samo jedan u nizu dokaza u prilog mojoj teoriji da je BTK uz Bandija najreprezentativniji primer psihopate-sadiste, s tim što je Bandi imao i tu svoju mask of sanity, taj lik šarmantnog finog dečka, pa se vazda trudio da bude koristan član društva, volontirao u telefonskoj SOS službi za samoubice, a što je odlično opisala njegova bivša koleginica Ann Rule u svojoj bestseler knjizi "The stranger beside me" po kojoj je kasnije nastao i istoimeni igrani film. Na drugoj strani BTK-a je apsolutno boleo kurac šta će ko da misli, dakle po faci mu se tačno vidi da ga zabole za sve i svja, i ne znam stvarno dal' sam ikad video hladnokrvniji izraz lica, znači skroz bez ikakvih emocija, i iskren da budem kada bi me neko pitao da navedem najzajebanijeg serijskog ubicu u istoriji povijesti to bi definitivno bio Dennis Rader aka BTK, i ja da sam nedobog bio na mestu Čarlija Otera, klinca koji je samo sticajem okolnosti izbegao ovaj masakr pre 30-ak godina, vala zabio bi mu barem olovku u oko na suđenju, ko što je Đura Mutavi onomad stradao od Opačića, ali je uspeo da se malko izmakne pa je završio samo probušenog obraza. E, otprilike takve emocije može da vam izazove ovaj film ako se odlučite da ga pogledate.


"A living victim's personal journey through one of the most unique serial killer cases in U.S. History - the BTK murders, as told through the eyes of Charlie Otero, the oldest surviving member of the first family BTK murdered on January 15th, 1974."

IMDB




0 comments:

Related Posts with Thumbnails