Sunday, April 6, 2014

O smrtnoj kazni...


Iskoristio bih ovu priliku da napišem kao neki uvod za jedan skroz solidan trodelni dokumentarac u BBC produkciji koji ću sutra postaviti. Ove reči bih uputio pre svega ljutim zagovornicima smrtne kazne u regionu pa onda i svima ostalima. Dakle, svi vi koji ste u fazonu "ma ja bi sve njih pobio" ili "to su psihopate a psihopatija se ne leči, izaćiće kad tad iz zatvora pa će ponovo ubijati, silovati, itd." a posebno tu mislim na majke i sve roditelje koji u žaru skroz opravdanog besa, da ne budem pogrešno shvaćen, umeju svašta da izjave poput "ovim bi ga rukama zadavila da je ma samo takao moje dete" i slično. Svima njima poručujem stanite bre ljudi ako boga znate, stanite da ipak razmislimo malo hladne glave ako je to ikako moguće, jer šta da se npr. smrtna kazna ponovo uvede za jedno 10-ak godina, zar vam nije palo na pamet da bi i vaša deca, i vaša rodbina, najbolji prijatelji, pa čak i vi sami mogli jednog dana da budete osuđeni na smrt? I šta ćemo onda? Znam, neki od vas će u sebi reći onu staru "a ne, ja jok, to se uvek dešava nekom drugom" ili "pa nisam ti ja kriminalac a kamoli ubica" ili u najekstremnijim slučajevima "vala ako sam ubijao, silovo, zlostavljo, neka i mene ubiju". I OK, to su te standardne odbrambene izjave samo se u njima skroz zanemaruje činjenica da je svaki ali bukvalno svaki čovek sposoban da počini ubistvo, dakle bilo to iz samoodbrane, ljubomore il' bilo čega, jer čovek je takva životinjka i jako teško može protiv svojih nagona.

Evo vam primer, muškarac ste (mada i žene su skroz u igri), posedujete legalno oružje, neko vam udari na porodicu, ubije vam ili teško ozledi nekog člana, vi to saznate naknadno, niste bili tu, znači vama automatski pada klapna, mrak na oči i zna se, dolazi do masakra, i tu se onda ne pita ko je konkretni počinilac, nego u svom tom ludilu stradavaju svi koji su imali bilo kakve veze sa počinjenim zločinom pa i konobarica, majka dvoje dece. I šta se dešava, dobijate smrtnu kaznu, dospevate na death row, i džaba vam onda svi izgovori tipa branio sam porodicu jer ste jednostavno prekoračili nužnu odbranu, i umesto da ste odmah pozvali policiju vi ste krenuli solo u osvetu i to je to. Ma da ne nabrajam sad, ima na stotine primera kako sve čovek može da se sjebe i ubije drugo ljudsko biće i tako dobije smrtnu kaznu, a da ne pričamo o zabrinjavajućem procentu nevino osuđenih u Sjedinjenim Državama gde se u dosta slučajeva nažalost tek posle izvršenja najstrože kazne izvali da je čovek bio nevin. I aj' sad, kome jebati majku u tom slučaju? Džaba, nema nazad, to je nepovratno i kraj priče.

Što se tiče psihopatskih tipova ličnosti, znači serijskih ubica i sličnih manijaka, oni u SAD ako nisu počinili zločine u državi koja praktikuje smrtnu kaznu uvek dobijaju LIFE WITHOUT PAROLE, tako da ta priča kako će da ih puste na uslovnu jednog lepog dana ne pije vodu, te oni ostaju utamničeni do kraja života, uostalom dal' ste ikad čuli za bilo kog serijskog ubicu da je pušten na uslovnu? Nema, toga jednostavno nema, jer to su takvi ljudi koji vole da ubijaju ko što neko voli da jede sladoled, i tu rehabilitacije nema, to je završena priča, i glupo je uopšte pominjati taj gistro strah da će oni kad jedared izađu ovo i ono, te ih zato kao treba ubiti na vreme.

Naravno, opet će neko reći, a što takvi monstrumi da imaju pravo da žive pa makar i u tim surovim zatvorskim uslovima dok njihove žrtve nemaju ama baš nikakva prava jer su ubijene, pojedene il' ko zna šta? E, tu dolazimo do same suštine ove priče o smrtnoj kazni, jer čim ti dozvoliš državi da ubija u tvoje ime (na stranu ratovi i sranja) kad tad će doći do povratne reakcije, jer svaka akcija izaziva itd, i jednog dana će nekom pasti na pamet, iz fazona: pa jbte ako država može da ubija i to skroz po zakonu, zašto ja kao pojedinac ne bih imao pravo da krenem da se svetim svojim dušmanima, što da čekam državu kad mogu i sam da ubijam (primer SAD-a), pa nisam sakat pobogu, šta bre oni misle, da sam nesposoban možda? I ne samo to, ako država ima pravo da ubija svoje građane zašto građani ne bi imali isto to pravo al' da ovaj put ubiju državu za promenu? E, to bi bilo npr. jako interesantno za videti, hehe. Uglavnom, šta je poenta, uvedi smrtnu kaznu i otvorio si pandorinu kutiju, i onda ćao, zdravo, vidimo se u Bambilendu.

Za kraj sam ostavio najzajebaniju temu od svih, jer su ljudi logično jako lako zapaljivi i veoma nervozni kada je njihovo potomstvo u pitanju, a posebno roditelji male dece, što sam osetio i na svojoj koži kad su me razapinjali na fejsu sa sviju strana, znači nisu birali oružja, jedva sam živu glavu u smislu psihe izvukao. Dakle, pogađate, tema je PEDOFILIJA i šta sa pedofilima. Odma' da napomenem da ja nemam dece niti nameravam da imam, jer moje je mišljenje, da parafraziram Joe Colemana, da ovo nije vreme rađanja, već vreme umiranja, da Planeta Zemlja ne želi više tog ljudskog nakota koji uništava sve čega se dovati, a na drugu stranu smatram da praviti decu u ovakvom svetu, u ovakvom okruženju gde predatori vrebaju sa sviju strana još od kolevke je bukvalno osuda tog ljudskog bića na užasne patnje tokom čitavog života. I evo ja prvi da sam mogao da biram nikad se ne bih rodio, ali to sam samo ja, i možete da mi prilepite na stotine etiketa gde ja kao nisam baš najreprezentativniji član ovog društva, i OK, ja to skroz prihvatam, jer ja kao neko ko nema decu ne mogu ni u najavi da zamislim kako se oseća majka ili otac deteta koje je zlostavljano. A tu sam, među tim roditeljima, video i najveću podršku za uvođenje smrtne kazne iako postoji ta hemijska kastracija kao skroz OK metod, ali oni žele osvetu i tu nema boga, pa je čak bilo i onih akcija "ma ja bi mu sama presudila" što je u neku ruku i OK. Uzmi brate pravdu u svoje ruke, nađi tog nečoveka i sjebi ga, ali kasnije budi spreman da snosiš posledice za svoja dela, jer država će to tražiti od tebe, hteo ti to ili ne. Ma bre šta i ja serem, i ja sam vatreni pobornik te, što je ja zovem "direktne demokratije", dakle osveta je mama, jer džaba zatvori, džaba smrtne kazne, dok ti to sam ne uradiš s ovih deset prstiju to jednostavno nije TO, zar ne, ko nekad bre, ko nekad kad se znalo!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails