Monday, July 14, 2014

Abraxas sreće Čoveka Vicka - chat, oktobar 2013.


October 23, 2013 11:56 am

Čovek Vicko: Legendo, samo da te pozdravim...Vicko, Kać. Pratim tvoj blog i ono kapiram da si ok lik!

pa ono, i nisam, više tako deluje na blogu

Čovek Vicko: imao si ti neke youtube priče...iskren si, imaš urbanu priču

da, da, one što sam obrisao jer sam bio urađen ko snajka

Čovek Vicko: hehehe

znači posle mi bilo žao što sam obriso al jbga

Čovek Vicko: ja sam bio prsao od smeha
to i ja isto proživljavam, razumem to...ali jebiga...

ma ja sam što ti kažeš zaista OK lik al sam gadan kad popijem i nadrogiramse, to me jebe

Čovek Vicko: sećam se i one tvoje priče o artanima...mislim ko će odrastao pričati o tome sem frikova poput nas

mislim, nepodnošljiv sam za druženje

Čovek Vicko: hehehe...nije valjda


pa pazi, meni super al sve oko sebe smaram

Čovek Vicko: što kaže moj ćaća...kada si trezan nemožeš biti bolji čovek a kada popiješ to sačuvaj bože
smaram i ja
i boli me kurac

ma da al ja se baš raspadnem, jedino sam na pivu kao OK
šta ti radiš?

Čovek Vicko: meni je govno što pijem prozak i rivotril pa sa alkoholom sve fercera do jedne tačke kada se više ne sećam šta radim...blo0k doživim

uh, nisam davno cepo rivotril a beše dobar mamicumu
ja sad samo bromove, po 10-20 komada

Čovek Vicko: pa onda bolje rivose barem ne oštećuješ jetru

a i ovde nemam gde da nađem rivotril jbga
nema ga u kraju, mora jurim čak do grada a to mi smor

Čovek Vicko: meni to propisali ...ja otišao i bio iskren...a kao nemam depru...ko je nema
za trodione bi se cimo al za ove sedative jok vala
pa jel mogu da se nađu po begešu...baš bih da se podsetim?

ja sam imo isto prepisano al sam imao i neki šlajm od toga skupljao mi se u plućima pa sam moro prestanem
nisam upućen, kao zvanično nema u onim apotekama gde je bilo
al sigurno ima u nekoj, treba se raspitati

Čovek Vicko: zajeban je rivos...jer kad preteraš padneš u momentu...ja sam tako sjebao dva puta zube...haos

ih, ja sam toga gutao na tone, valjda zato što sa ceo život cepo sedative pa ne mož me obori

Čovek Vicko: ma njih samopod tezgom m ožeš nabaviti...idu sa duplim receptom...šou

rivotril?

Čovek Vicko: ma ne trodoni

aha, to da, to je vazda tako bilo

Čovek Vicko: njih sam voleo jako ali u tri lepe

al od kad su zatvorili par tih apoteka gde si mogo kupis na tablu nema ih niđe
eh ta divna vremena, uđeš, naručiš...

Čovek Vicko: da...da...ja sam tako i preživeo vojsku u Nišu, razumem te potpuno
i pre tri godine keva dobila iz švabije po 200mg
ma jebo im ja mater...neću bre da se cimam ...sretan sam kada imam da pijem i da se družim sa ljudima

se sećaš onih francuskih šumećim sa ukusom narandže ahahaha

Čovek Vicko: e da imao sam i te šumeće, to je bilo ludilo

ideš fino gradom i piješ sokić

Čovek Vicko: ludilo

ja sad samo pivo, ponekad vinjak

Čovek Vicko: iskusan čovek...mada oćem ja i rakiju kada naleti domaća

naravno, al ipak vinjak mi daje bolji speed

Čovek Vicko: nego, jel te služi stolica?

misliš ova na kojoj sedim?

Čovek Vicko: pa da...sećam se da si ti ljudi poslali kintu za stolicu...cool

da bre, znaš kako jaku sam kupio, ludilo, nema šanse se slomi, do 200 kila drzi
a pre toga sam 2 slomio

Čovek Vicko: kao i ja...

haha

Čovek Vicko: ali ja nisam još kupio tako jaku

pa ni ova nije bila skupa, napisao sam cenu ako se secam

Čovek Vicko: ma i treba...bre tolko se daješ na taj blog bre penziju treba da dobiješ a ne stolicu

državnu ahahaha
i orden

Čovek Vicko: nego šta! jebem im mater

jbga brate, nema od tog ništa, ni poso ne mogu nađem

Čovek Vicko: ma znam, sve mi jasno...ja ga ni netražim...držim časove iz matiša pa imam za piće i tako to

e pa to je super, ja sam imo malo kinte od knjiga al sam ih potrosio ostale mi samo jos dve ahahaha

Čovek Vicko: pa ok je dok mi matori živ

isto i kod mene

Čovek Vicko: a šta će posle biti, neka su mi svi sveti na pomoći. kevu sam voleo jako ali je umrla a matori ima dobru penziju pa guramo

što mi reče jedan lik u Lazi kaže, šta ćemo mi brate radimo kad nam umru roditelji, kao pita me, i ja mu kazem pojma nemam, a on meni, ima i mi da umremo i smeje se a skroz realna priča

Čovek Vicko: otprilike, ja ću dobiti u nasledstvo i dva pištolja pa možda odradim
onako popijem kutiju rivosa i pred san booom

mislis pukovnik il pokojnik a? odradis neku poštu?
a to, ma ja svaki dan razmisljam o tome, al bukvalno

Čovek Vicko: pa kapiram

sad sam došo do toga da ću se ipak obesim

Čovek Vicko: ufff to boli

znam, al jbga kad prangiju nemam
ili iznajmim sobu u nekom low hotelu i isečem vene u kadi

Čovek Vicko: e to već bolje zvuči

to da ne bih traumirao roditelje inače bi to ovde uradio

Čovek Vicko: ma živi dok su ti roditelji živi a posle kako hoćeš

već sam seko vene nije strašno, još plus dodaš malo sedativa i alkohola i fino zaspiš

pa taj fazon, koje si godiste?

Čovek Vicko: '74

znaci sad ces 40 a?

Čovek Vicko: tako nekako

pa ja sam tako kao dao sebi kao rok do 40-e, mada davao sam i do 35 ahahaha
kad bolje razmislim i do 18-e

Čovek Vicko: koje si ti god?

'77
36 imam
a osecam se ko da imam 26

Čovek Vicko: jebote miš, koji je nama kurac ...ceo život kontamo o smrti

ne mogu uopste sebe da pojmim ko odraslog coveka

Čovek Vicko: nemam ja trip da imam 40

pa to

Čovek Vicko: ja kad vidim svoju generaciju ja se bre skenjam

takođe, svi šetaju decu, brakovi, razvodi a ja i dalje roditeljima na grbači
ma jebiga, nije to moj izbor...znaš i sam

Čovek Vicko: da

ko zna zašto i kako i zbog čega...više mi je pun kurac i kontanja
mada ja i da imam opciju ne znam kako bi mogo sam da zivim, smor mi to, koji cu sam u nekom iznajmljenom stanu ko zna gde?
bar da imam parterku pa kao ajde
al koja ce sa "ludakom"? samo neka još luđa
ha verovatno bi brzo završili karijeru...mislim da živimo solo

Čovek Vicko: o da, bio ja u Kg kao riba super i sve to...razume, avangarda...starija ali kao da nije

ono, ostaneš sam, upadneš u depresiju, pojuriš neku gudru, navučeš se, uradiš delo i eno te u Zabeli, uzas, i?

Čovek Vicko: jebote miš begao sam od nje u ponoć po Kragujevcu...anoreksičarka a brate kada me ćapila za jaknu kožnu ...iscepala odmah

pa koji problem je imala?

Čovek Vicko: oće da se tuče...reko ovo samo budali poput mene može da se desi...posle koncerta PIL u Beogradu...ma otkud znam..ili voli da dominira ali na onaj najgori histerični ženski način...zajebi....ili je očekivala da ću da joj raspizdim šamarčinu...mislim da je ovo drugo

pa što nisi?

Čovek Vicko: s obzirom da se i sa prethodnim tuži zbog nasilja

ahaaa

Čovek Vicko: zajebi, neću da se vučem po sudovima

pa to, ja sad prelazim ulicu na zeleno, zajebi

Čovek Vicko: samo sam joj rekao "meni ovo netreba" i počeo da pakujem stvari a ona skočila sa wc šolje i na mene NEMOŽE

nema gore stvari od cekanja suđenja, to te više sjebe nego ono posle


Čovek Vicko: ne znam....vešto sam izbegao tu rabotu...doduše naplaćalo se dosta para i živaca

pametno

Čovek Vicko: i sada me vija neka baba ...znači skroz baba, ja bio u Crnom Biku odvaljen i ona za šankom...smešna brate kao Talični Tom seda kosa vezana u rep...kaubojke, visoka, samo joj falio šešir i ja joj budala priđem i zakuvam priču kupim joj koje pivo i od tada me proganja...znači magnet za ludakeinje

haha, jel ima bar keša?

Čovek Vicko: pa nemam pojma...ja sam joj platio možda dva piva i od tada ne odustaje


Čovek Vicko 1974-2014

0 comments:

Related Posts with Thumbnails