Saturday, August 3, 2019

Gardner Museum Heist Mystery



Ono kad su dva cara u Bostonu 1990. iz muzeja izneli slike u vrednosti od 500 miliona dolara sunce ti jbm, i to po principu "uđeš-izađeš i gotovo". Znaš kad će da ih uvate? Po mom neskromnom mišljenju to je neko fino naručio za svoju priv. galeriju, i ovi ušli i samo probrane slike skinuli, odneli finom gospodinu, on njima par zlatnika svakom po principu "ključ u ruke" i ćao, ali ovde ima i brdo drugih teorija što svakoga čestitog fanatika što voli mystery fazon dokumentaraca raduje. Zato sam ovde turio više radova, jer greota je omašiti nešto kad su ovakve stvari u pitanju.

I pošto me neće biti tu neko vreme, da znate, od sad na YT samo kucajte "mystery (pa po volji)" (neko iz mase: izvini, mi to nismo znali, fala ti mnogo), i to je dovoljno za hiljade snimaka svih vrsta. Ja npr. prvo gledam kanale tipa top 10 ovoga, top 10 onoga ili tako neke jeftine, i tu uvatiš nešto mnogo dobro a sprženo u jbna 2 minuta, i onda fino zapamtiš imena aktera ili akcije i odma' u google search pa redom, prvo dokumentarci pa posle tekstovi i TV vesti. Izguram bogami to sve do kraja kad je nešto baš zanimljivo, kad mi kapturiše imaginaciju. Naravno za neke stvari nema skoro ništa ni na YT, to mi tuga, neke baš jake misterije niko se još nije setio da snimi nešto i uzme kintu, ali biće i toga, došlo je takvo vreme da se o svemu snima sve, svi su režiseri i kamermani, i treba bre! I da, baš mi bilo čudno kako je to bilo 1990. a mi pojma nismo imali, a zapravo kako smo i mogli, bilo možda eventualno u Dnevniku i u novinama nešto šturo, danas to odma sve. E djeco, djeco u naše vrijeme mi smo u školu bosi hodili, kroz snijeg dubok, kroz prtine, pa kad nam se noge smrznu a mi smo ih mokraćom grijali - istinita priča by moj pok. deda, yeah! :)



Ovaj kanal je odličan, sve UNSOLVED CASES, jedino što mnogo kenjaju, nabijem ih:

0 comments:

Related Posts with Thumbnails