Sunday, August 4, 2019

Zatvorske manipulacije: Tri školska primera


Lokacija: MERA lečenja od narkomanije u Centralnom Zatvoru (KPD Bolnica)


01. E brate, ti znaš da ja tebe mnogo gotivim, evo sad kad pričamo nasamo mogu da ti kažem, Steva Jarac je predložio da ti namestimo priču da ovi iz druge sobe hoće da te biju pa da te mi kao spasemo i tako te kupimo, pa da se ti osećaš da nam nešto duguješ, ali ja sam mu rekao nema šanse jer ti si naš brat.

Prevod: Cilj je bio da me ubedi kako mi je on tu najbolji drug, kako sam pod njegovom zaštitom i da bi mogao (a ne moram), da mu unesem dop na poseti, al' to naravno ništa pod pritiskom nego čisto ako se ja sam setim da eto počastim celu sobu.


02. Ti si dobar momak, ispravan, ali tebi nije mesto ovde sa ovim budalama. Danas sutra će mene da prebace u Zabelu i šta, treba ovde da ostaneš sam, treba da se pojavi neka teška budala da te maltretira? Baš zato sam se danas založio kod naše vaspitačice da, ako ti želiš naravno, kreneš sa mnom u radionicu pa posle da te uguramo da radiš na kantini i tako dobiješ izlaske na vikend, da se malo vidiš s tvojima, s devojkom, jer nisi ti zatvorski tip, ti si normalan dečko, voliš da čitaš knjige a ne da se razvlačiš sa ovim kompleksašima.

Prevod: Radom u kantini dobijaju se te beneficije, izlazim na vikend i da bi mu se odužio hteo ne hteo ja moram po povratku sa vikenda da unesem gudru. Ali avaj, taman kad sam ja krenuo da radim na kantini, na bloku se pojavi neki skroz lud lik sa Ceraka, ovi krenuli malo da ga driblaju, da ga opipavaju kakav je, a njemu kratak fitilj, i on fino već posle 2 dana skupi ekipu potlačenih, svakom po štanglu, i izotvaraju ove koji su do tad vodili blok zajedno sa ovim mojim "zaštitnikom". Naravno, sve učesnike u obračunu pošalju u samice a ovog mog "brata" u Zabelu i propade posao, a siguran sam da se lik zadržao još neko vreme kao glavni kolovođa na bloku da bi me gadnu cimao da mu se odužim.


03. Trebalo ja da izađem, ostalo mi još oko nedelju dana, a doneo sam ranije CD plejer i gomilu diskova da slušamo muziku. Lik me snimi i kreće priču izokola, kao eto mamu mu jebem, onaj jedan Jelke sa bloka, otišao kući i umesto da nam ostavi plejer on ga ko zadnja pička poneo sa sobom tako da smo kasnije samo tranzistor slušali. Kakvi su bre to ljudi danas, ko da će da umre bez CD plejera na slobodi.

Prevod: Mislim da je ovde sve jasno, hehe. :))

NAUK: U bilo kom zatvoru ako ti neko nešto ko fol čini a ne znaš iz kog razloga, znaj da nešto oće od tebe i da ćeš platiti uslugu 10 puta jače. Znači ne prihvataj od nikako ništa od tih što su kao mnogo dobri!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails