Sunday, July 3, 2011

Pauzica (Sajsi)


Raja, neće me biti jedno par dana pa da ne bi bilo zize ili onoga što je brat Moskri tako lepo opisao: "u hudu za dopom kosovski je boj", rek'o da vas na vreme obavestim da se komotno snabdete burom kod drugih ljudi. Fer, zar ne ? Jebiga, takvi smo mi lerdiji, 'oćemo i da častimo ako treba, ono, kad baš nemaš kintu, bolje te častim polutkom, nego da ti dam na ler, jer ti onda posle obično nemaš da mi vratiš, i ja bezveze izgubim dragocenu mušteriju. Dakle, opušteno, samo opušteno, na sve misli Sin.


U međuvremenu vas ostavljam da poslušate ovu genijalnu pesmicu i spot benda SAJSI od pre par godina, jer je tad na mene ostavila dubok dojam, pa kontam i na vas će. Inače, ovo nije pesma samo o BLOKOVIMA kao što to refren, pa i spot naglašavaju, jer ono, postoje i druga naselja u ovom gradu čemera i razvrata koja nisu klasični blokovi, ali im je koncept potpuno isti, i ta naselja za razliku od blokova imaju imena, nalaze se po brdima sa druge strane reke, i bogme imaju mnogo jak bekgraund, u većem broju slučajeva daleko jači od blokovskog. Ali da ne bi' ja sad baš sve otkrivao, poručujem vam da pažljivo poslušate liriku ove mlade vokalne solistkinje (Sajsi MC) i sve će vam biti mnogo jasnije. OK ? Dogovoreno.


6 comments:

Anonymous said...

Legendo, evo i predsednikov kitodrzac prica o tebi:

http://blog.b92.net/text/18222/A-znas-li-ti-jadan-da-smo-mi-odje-za-didaskalije-zaduzeni/

Bassta! Pex, a.k.a. Gramofonije Plocanovic said...

e, ako te ovaj voli onda ne znam je li to bas dobro...http://blog.b92.net/text/18222/A-znas-li-ti-jadan-da-smo-mi-odje-za-didaskalije-zaduzeni/

maare said...

nije moskri nego mikri ;)

son of man said...

@maare - ju, vaistinu, a jebiga nisam ih slus'o bas dugo, a i meni je to kad su poceli bilo sve isto, nikad ih nisam posmatrao ko rep sastav nego vise kao jedan koncept, dakle rime iz jedne glave, koje su izvodila tri MC-a, s tim sto je Moskri naravno bio glavna atrakcija a ova dvojica sideshow fazon, mada eto, na kraju je ost'o Mikri sa tim svojim ganci-stajlom koji je dojaja i koji mu bas lezi ;)

son of man said...

@Bassta - ma mogu da ga pljugaju svi kolektivno na čelu sa onim pozerom Tadićem, nisam im ja Vidojković i ostale slične "kritičke" sluge režima, dakle ja se na to ne palim.

Mislim, svaka njemu čast što je kupio knjigu i što je bacio hajp, i ako će to da mi proda ovaj jadni tiraž to je dojaja, ali tu svaka priča staje. Iskreno, iz cele te priče mi je jedino drago ako je Bojana Maljević stvarno kupila knjigu jer sam se na nju ložio još kad sam bio klinac 80-ih, kad je glumila po onim školskim programima, a i ovako mi nekako gotivna, jebemliga, ima taj specifičan fejs.

A što se tiče DS-ovaca i koza, znači sve na gomilu sa SPS-om, G17, i naravano kompletnom opozicijom na čelu sa Dverima tj. mladim naci pavijanima, i lagano, idemo Terazije pa komotno do Crvenog Krsta, i dalje prema plavom mostu, samo se plašim da Beograd nema toliko bandera koliko tog ološa ima. Dakle, smrt svima, s tim što se ja zaista ne zajebavam kad to kažem. Uživaj brate moj.

Anonymous said...

ma koji bre blokovi, pa izgradjeni su pre 30ak ili manje godina... a u njima zive
- komunjare, vojni penzosi
- izbeglice iz krajine
- ovi malo bogatiji sto 3puju geto a zive u novim zgradama de je 3 soma kvadrat

Related Posts with Thumbnails