Wednesday, May 14, 2014

Sex na prvom sastanku?


Sex na prvom sastanku? Uvek, al' znači uvek, osim u onim baš ekstremnim slučajevima kad ste negde u gradu pa se jbga nema uslova i to, tipa ne mož se uleti ni u jednu zgradu (ugradili interfone svi mamicuim) ili tako neki štek, ali inače o-ba-ve-zno! E sad, zašto je obavezno, čemu tolka jurnjava, zar ne može laganeze fazon, opušteno i to? E, pa ne može prijatelju, ne može jbga, a znaš zašto? Zato što ako si se već našao sa osobom suprotnog ili kojeg već pola na sigurnom mestu tipa tvoja ili njena gajba, šta tu ima da se čeka? Oboje znate vrlo dobro zašto ste tu, e sad ako vam se neko baš ono ne svidi kroz priču, pa vas ne zanima čak ni za kres kombinaciju onda jbga, uvek može da usledi eskivacija na što bezbolniji način, ali ja pričam za ove regularne slučajeve kad ti se neko sviđa i imaš neke očigledne namere pa bilo kakve.

Dakle, tu ste na gajbi, sve opcije su otvorene, i ona/on kaže e neću, želim prvo da se upoznamo pa kao ako si OK i to onda može, jer ja sam čestit/a i tako te priče. Zašto su ovakve priča skroz nerealne? Zato što, evo zamisli samo, upoznate se, viđate se danima i kao to je to, jedno ste za drugo što se kaže, i konačno dođe i do tog sexa...kad ono loš rad ajoooj, ajme meni, pa u bilo kom smislu, i aj šta ste onda postigli što ste potrošili toliko vremena na upoznavanje kad osnovna ona bejzik funkcija ne šljaka? I zato i kažem, sex na prvom dejtu i odma vidiš s kim imaš posla, sve ti bude jasno, i možeš dalje da delaš u bilo kom smeru. E sad ovi koji imaju probleme sa tim odnosima, a mnogi ih imaju nažalost (nisu oni krivi zaista, svega ima danas, loša su vremena), jbga najavi mi unapred da imaš frku od frke pa ću da vidim dal' ja tu imam perspektivu, pa ako procenim da si osoba vredna cimanja nije mi nikakav problem, sačekaću te da se opustiš koliko god treba, pa mladi smo pobogu.

Ali da me foliraš, pa da još pritom kao pokušavaš i da ustvrdiš pazar, to brate nikako, to je no pasaran, i zato molim te ne radi mi to jer nismo više klinci, nemamo ni 15 ni 17 godina jbga, a i ja lično nemam baš previše vremena za to smaranje i čit-čat, i zato vidiš onu drugu ribu? E, idem brate njoj, jer ne znam kako tebi al' meni je ovaj život luksuz, i ulice su vazda bile suviše brze za moj ukus, stoga i nemam vremena za to foliranje, i zato budi iskrena i reci mi sve, komunikacija je super ključ, sredićemo sve, niko povređen, ništa cimanje. Znači, opušteno, OK? :)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails