Thursday, December 30, 2010

Iron Maiden - The Early Days Documentary (2004)


Po meni i ne samo meni ubedljivo najjači period Mejdena, i zaista ne bih opet da kenjam kako je Paul Di'Anno bio tu nenadjebiv, i kako posle njega to jednostavno više nije bilo to, jer bi takva izjava ipak bila, pa malo je reći, preterivanje, jer albumi sa Dikinsonom koju si usledili takođe kidaju, i to kako kidaju, a posebno The Number of The Beast, Powerslave i naravno meni najdraži Seventh Son of the Seventh Son.


Na sreću, ovaj dokumentarac ne ide tako daleko već se zaustavlja na njihovom četvrtom albumu Piece of Mind, meni iskreno ispodprosečnom, sa možda samo dve valjane pesme, svi znate na koje mislim, ali znam da mnogi ne dele ovo moje stanovište, al' šta da se radi. Uglavnom meni je ovaj dokumentarac sam VR', jer Di'Anno je BOG i tu je kraj svake daljnje priče. Dakle, prvi album zakon, over.


"The Early Days is the first volume in the History of Iron Maiden DVD series. It features an exhaustive, thoroughly complete history of the early years of Iron Maiden, from their humble beginnings in London's East End in 1975 through their triumphant Piece of Mind album and tour in 1983. The set features a large collection of rare videos and concert footage, as well as interviews with former members such as Paul Di'Anno, Clive Burr, Dennis Stratton, Dave Sullivan, Terry Rance, Kent Ewing, Doug Sampson, Ron Matthews, Terry Wapram and Bob Sawyer."





Download :
http://www.megaupload.com/?d=UY5J3MOE

0 comments:

Related Posts with Thumbnails