Saturday, November 15, 2008

Elvis J. Kurtovic (spot) + Zabranjeno pusenje (uzivo)

Evo tek se pojavilo na youtube, fala choveku koji je ovo ripovo sa VHS-a, svaka mu dala, znachi ovo je ko neki spot za "Bashcharshi Hanume" jednu od jacih pesama sa prvog albuma Elvisa J. Kurtovica iz '84 "Mitovi i Legende o kralju Elvisu".

A evo sta Zenit Djozic koga mozete videti na drugom klipu dole kaze o nastanku benda Elvis J. Kurtovic u jednom nedavnom intervjuu. Ovo je prajsles informacija i ja zaista nisam znao za ovo do sad. Chitaj :

"Mirko Srdic alias Elvis J. Kurtovic napravio je bend, a u komsiluku je bio Jasmin Kurtovic, veliki ljubitelj rock and rolla. Kad se Jasmin ozenio i dobio sina, odmah mu je dao ime Elvis, a to je raja iz 'Nadrealista' odmah uzela na zezanciju da mu je dao ime po legendarnom pjevacu, tako da su tom bezimenom bendu u toj kosevskoj garaži dali ime Elvis Jasmina Kurtovic. I tu je doslo do potpunog ludila, Jasmin Kurtovic ih je tužio i sud je zabranio upotrebu tog imena, ali ovi ga vise nisu pisali kao Jasmina, vec su to J (dzej) pretvorili u J (dzi), kako ne bi asociralo na komsiju Jasmina. Nakon nekoliko godina se Jasmin preselio sa Koševa na novoizgradjenu Dobrinju, a Elvis J. Kurtovic i njegovi 'Meteori' su postali popularni sa nekoliko snimljenih pjesama, kao sto su 'Hajle Selasije', 'Oh, kako ljubav boli', 'Kad se babo vrati kuci pijan' i 'Dabogda crko Rock and Roll'"




A jel se seca neko Bob Geldofovog Live Aida 13. jula 1985. i chuvenu pesme za gladne u Africi koju je izveo njegov Band Aid - "Do They Know It's Christmas?" ? Svi stariji se naravno secaju a mi malo mladji ako nista barem znamo za to. E, evo tipichno sarajevskog novoprimitivnog odgovora na to u vidu pesme - "Oni pojma nemaju da je Bajram" koju su izveli na jednom od koncerata u okviru YU ROCK MISIJE iste te godine, al' nek me neko ispravi ako ima bolji info. Pored Neleta na bini primeticete i jos jednu legendu koju vrlo dobro znamo iz Top Liste Nadrealista a koji je tada svirao u Pusenju i ucestvovo u pravljenju okultnog, a meni ujedno i najboljeg albuma Pushenja "Dok cekas sabah sa shejtanom", znachi Zenit je objasnio neke stvari ovde i kroz jednu vrstu zajebancije preneo po meni jako ozbiljnu poruku, znachi da je cela ta akcija oko LIVE AID-a bila jedno veliko foliranje bogatih ljudi sa zapada, da sebi malo kao olakshaju savest, da posalju sto se kaze "jednokratnu pomoc" i posle nikom nista. Iz fazona : malo smo svirali, malo se zezali, bilo svega, a gladni u Africi posle toga opet bili gladni. Dosli na'ranili ih i otisli. Jbga ja sam to tako skontao - e sad mozda ja gresim ? No evo klipa pa procenite sami. Uostalom sve i da nije ta poruka, ja mislim da je ovaj video snimak nenadjebiv jer ova pesma kolko ja znam nije objavljena ni na jednoj kompilaciji, niti kao singl. Znachi nema je nidje za sad, i postoji samo ovaj video zapis sa koncerta, tako da uzivajte.

3 comments:

Unknown said...

Prica o nastanaku imena benda je stvarno odlicna ali moze samo da prodje na (trulom) zapadu ali ne i kod nas. Cuj tamo neki roker Elvis Kurtovic tuzi sudu neke devetnaestogodisnje klince kako se ovi sprdaju u nekoj garazi sa njegovim imenom i imenom njegovog sina i sud donosi zabranu koristenja imena Elvis Jasmina Kurtovic (a to ime su bas bili intezivno koristili, u toj garazi na Kosevu i na jednoj zivoj svirci u M.Z. Bjelave). Ma hajde, ako smo kosili, nismo pasli!

son of man said...

Ne znam brate tako kaze Zenit, i to kaze za javnost, ko i sve shto je bila zajebancija shto i to ne bi mogla biti chista zajebancija, ja sam na ovo slucajno naleteo trazuci o Zenitu na guglu, pa sam naso neki njegov intervju a tu i to. Zajebancija ili ne dobra je fora u svakom slucaju.

son of man said...

I nije to nikakva prica za (truli) zapad vec intervju za sajt 2. gimnazije u Sarajevu, znaci za vasu omladinu dole, al' naravno pre ce biti da se taj komshija ako je uopste i postojo zalio i srao im zbog tog imena pa su ga zato malo promenili...mada ko sto rekoh sve je moguce, zajebanti su to, bili i ostali.

Related Posts with Thumbnails