Thursday, November 13, 2008

Zijo za sveca

Evo malog isecka iz poslednje epizode prvog serijala Top Liste Nadrealista iz '84 godine. Pokojna legenda Drazen Richl Zijo a.k.a. Para objashnjava neke stvari, znachi ovo postavljam i za nas koji ga cenimo i poshtujemo a i za ove koji ne znaju kakav je on bio lik, da imaju malo uvid zasto ga ja tolko potenciram na ovom blogu, a i da ga pamtimo znaci ne samo kao gitaristu Elvisa J. Kurtovica i vokala Crvene Jabuke nego i ovako. Zijo i brat Moskri su za mene jedini sveci sa ovih nasih prostora koje ja priznajem, a vidim ovih godina se grade masovno ti spomenici te Tarzanu, te Brus Liju, Rokiju, Tupaku, i kome sve ne a mislim da chovek sa nasih prostora to mnogo vise zasluzuje a narod ga je chini mi se pomalo i zaboravio a meni je Zijo iskreno mnogo veci heroj od svih nabrojanih ali to je naravno samo moj licni stav, i ne zelim nikog da uvredim podrazumeva se. No u svakom slucaju, bilo kako bilo, evo barem ovog malog priloga u znak secanja na legendu, jer nisu bitni spomenici, bitno je TO secanje i da se ta muzika slusa i da taj vedri duh vecite zajenbancije koji je Zijo posedovo zivi u nama i oko nas i jos kojekude. Ziveli !



Drazen Richl Zijo (1962-1986)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails