Sunday, November 2, 2008

Roze Poze + Zabranjeno pusenje + KUD Idijoti (1990)

Ovo sam iskopo sa nekog VHS-a, znaci kao spotovi a zapravo sve snimano dole na Akademiji uz neku suludu scenografiju na plejbek naravno. Iz meni danas nepoznatog razloga gistro-spot ROZE POZE nije ceo ali ostala dve jesu. Mislim da ovaj snimak Zabranjenog Pusenja vec postoji na NET-u, ali Roze Poze i KUD Idijota kolko sam ja upoznat nema. Pa koga zanima nek skine pa nek posle secka ako mu treba. Uglavnom zna se : "Necemo, necemo novine za sedenje, idemo, idemo, idemo na stajanje", ova pesma se pojavila na njihovom prvom albumu i uz hit obradu "DAJ GOL" ovo bio samo takav hit koji je najbolje proshao upravo kod navijaca. E da, ko ovo nije jos pogledo ovde moze da vidi basistu Pusenja najveceg cara i najduhovitijeg lika iz te ekipe (uz Neleta naravno), Darka Ostojica Minku koji je polovinom 90-ih trebo da svira u Austerity-u al' se tako prelomilo jer je imo obaveze, snimo je tad onu seriju "Slozna braca" tako da je druga ekipa uletela. Mada mogu da se pohvalim da me on naucio da sviram "Fikretu" na akustari - a dotad nisam mogo da je skontam al' nikako znachi, iako je vrlo jednostavna al' ja bio malo priglup pa mi nije isla ta gitara. Minka bog. :)

01. Roze Poze - Novine za sedenje
02. Zabranjeno Pushenje - Guzonjin sin
03. KUD Idijoti - Kako da zivim bez para



DOWNLOAD :
http://rapidshare.com/files/159856248/Roze_Poze___Zabranjeno_Pusenje___KUD_Idijoti__1990_.rar

PASS : abraxas365dokumentarci

0 comments:

Related Posts with Thumbnails