Tuesday, July 24, 2018

BBC Panorama: Madeleine McCann (2017)


Jel' se seća neko one male devojčice od 3 godine iz UK koja je nestala u Portugalu tamo 2007. u maju? Ja se toga vala skroz jasno sećam jer je bilo na svim našim vestima i stalno su javljali kako teče potraga za njom. A onda je odjedared sve utihnulo, i skroz sam zaboravio na taj slučaj sve do pre par dana kad sam naleteo na hrpu najnovijih TV dokumentaraca gde se raspredaju razne teorija šta se desilo sa malom Madeleine McCann i dal' je zapravo stradala na mestu odakle je navodno kidnapovana pa su roditelji prikrili telo, ili je zaista oteta i odvedena u nepoznatom pravcu, tako da ni dan danas, posle 10 godina, nije pronađena. Ovde vam postavljam tri po meni najrelevantnija dokumentarca na ovu temu pa ako vas zanima a vi terajte dalje, jer ima zaista mnogo zanimljivih klipova za pogledati jer tema je i dalje aktuelna, ma i više nego aktuelna. Zanimljivo je i to da slučaj nije istraživala samo portugalska policija nego se umešao i Skotland Jard, te su sukobili zaključke do kojih su došli i tako još više zbunili sve koji prate ovaj slučaj. Dakle, ako pričamo o misterijama ovo je jedna od najvećih trenutno i jako je, jako zanimljiva, uvati te i ne pušta. Evo, ja već dva dana samo o ovome razmišljam (dokon sam jbga), tripujem se, gledam dalje, svašta mi pada na pamet, al' odgovora za sad niotkuda. Doduše dosta sumnje je bačeno na roditelje, sumnja se da su deo dobro organizovane pedofilske organizacije čiji su istaknuti članovi navodno živeli na samo kilometar i manje od tog mesta gde su ovi letovali, i odakle je dete nestalo, al' to je samo jedna u nizu teorija. Znači, globalno ludilo i opsesija ovim slučajem. Ko uđe u ovo ušo je.





1 comments:

Related Posts with Thumbnails