Sunday, July 15, 2018

Tantalove muke s "blogerima"


E, evo konačno jedne prave "lične frustracije", uz pitanje za sve vas koji možda možete da mi pomognete, a tiče se moje priče oko ucenjivanja od strane administratora raznih foruma i blogova.

Pre par godina tamo 2011. održan je predivan koncert Jadranke Stojaković u Domu Sindikata na koji sam poveo i majku. Nešto kasnije na netu se pojavio butleg koncerta al' samo prva polovina. Pošto sam bio zbunjen i nisam znao o čemu se radi, guglao sam link po netu i naleteo na blog jako čudnovatog izgleda (neću reći ime gistro) sa velikom zastavom SFRJ i Titovim portretom. Sad kontam da kapirate o kom blogu se radi ako pratite stariju domaću muziku. Dakle, stariji lik 50+ možda i 60, a na blog je kačio zaista neke raritetne butlege i singlove.

I ja iskopam taj post gde je pola koncerta i postavim pitanje u komentaru kad će da postavi drugi deo koji je mnogo bolji (i na kom se ja dernjam ko kreten iz prvog reda hehe)? I baja mi ladno kaže, neću uopšte da ga postavljam, ako imaš neke butlege za razmenu ti pošalji listu na mejl pa ako valja da razmenimo linkove. Ja reko OK, nije problem, pošaljem mu listu bukvalno svega što imam, od koncerata ranog Laibacha pa sve do najnovijih poput Vještica u Domu Omladine i slično, i kažem otvoreno, nisam kolekcionar, dam ti sve ovo za taj drugi deo koncerta. Javlja se on i veli, ne valja brale, a usput mi navede sve butlege koje sam spomenuo a koje je upravo ON snimio (kurčenje nadobudno), i kao ništa od ovoga mi ne treba (go fuck yourself). Nećeš dobiti koncert dok ne doneseš nešto skroz rare. Ja reko jbga, gde ja to sad da iskopam, sve sam skino što je bilo, diktafon nemam, a vala nema ni koncerata koje bi pohodio, sve neka sranja? Na taj mejl mi nije odgovorio (klasično spuštanje). Pokušao sam još jedared tamo 2014. i 2016. da ga iscimam da to konačno postavi, opet mi talasao i kurčio se (eat shit and die), kao ne može, i tako do dana današnjeg.

Znači, klasičan primer jednog drkoša koji se hvali javno kako "ima al' nikom ne da" jer mu se eto može. Tu me jako potsetio na onog Nišliju i njegovu nadobudnu krilaticu "Ko zna znaće, ko ne zna neznaće". Ko sad kad bi ja postavio spisak nekih raritetnih albuma ovde i napisao, "evo šta ja imam, uta-ta, uta-ta, a vi nemate, a vi nemate", i ostavim vas najopuštenije bez linkova. Mislim OK, ima on pravo da mi ne da to, ali mojne da mi se kurobeca i ucenjuje. To nadobudno tripovanje prosto ne trpim. Došlo mi da ga nađem ko je, da mu dođem gajbi i izlomim ga hehe, jbm li mu nanulicu (šalim se naravno). :)

Dakle, da ne dužim, šta vi mislite o svemu ovome? Dal' sam u pravu ja ili ovaj admin blogerskog tipa? Dal' vredi trpeti drkadžije zarad butlega i rare albuma?


0 comments:

Related Posts with Thumbnails