Friday, October 3, 2008

Laibach: Pobeda pod suncem (1988)

Director:
Goran Gajic

Evo konacno posle 20 godina nabacih ovaj VHSrip dokumentarca rezisera Gorana Gajica o Laibachu. Po mojoj nimalo skromnoj proceni, posto sam pogledao sve dokumentarce na temu Laibacha mogu otvoreno da tvrdim da je ovaj prvi i najbolji ujedno shto se mene barem tiche. Mozda je bash na ovom filmu Gorana Gajica uhvacena sama srz, bit onoga shto Laibach zapravo jeste, znachi ne samo grupa, zapravo ne uopshte muzichka grupa nego jedna...Dakle da bi spoznali shta znachi to njihovo "ART DEMANDS FANATISM" obavezno pogledajte ovaj Gajicev dokumentarac koji nije samo obichan dokumentarac ali o tome moz' da prichamo tek kada pogledate film, dakle ja mislim da smo se razumeli. Em shto ga je reziro Gajic koji je posle rezirao i epizodu "Pismo" u kultnom omnibusu "Kako je propao rokenrol" iz '89, em shto je ovaj ceo fazon bash brutalan, posebno prisecanje na preminulog Tomaza Hostinka koji je bio faca za sebe, i nikad mi nece biti jasno zasto se ubio mada kontam da nije ni bitno, a i imam neki realan hint zasto se odlucio na taj chin, ono sto je bitno je da je chovek bio frontmen tada najbitnije grupe na prostorima SFR Jugoslavije pa i shire, i u filmu je prikazano ono izvorno Laibachovsko iz 80-ih godina i zato je to ovaj dokument prajsles shto bi rekli anglo-saksonci. VHSrip je odlichno ispao i zelim da ga podelim sa svim pravim iskrenim ljubiteljima Laibacha kao entiteta koji postoji sam za sebe, nevezano za ljude i nadam se da ce tako ostati josh mnoga ljeta bez obzira shta bude sa chlanovima danashnje postave. Peace/war.

English subtitle included...

http://www.imdb.com/title/tt0095487/

"This film is about great Slovenian band Laibach (german word for Ljubljana, Slovenia). It depicts in pure "laibachian" style history of the group according to conditions of Slovenian history and political situation on the beginning of the 80's. This film can be taken as a visual manifesto of retrogardist cultural movement called NSK (Neue slowenische Kunst - New Slovenian Art) presented here by Laibach.NSK is dealing with totalitarian principles of creating visual or performing art, but in these Slovenian guys living on the edge of germanic and slavonic cultures use a lot of humour, which can sometimes look little bit inappropriate, but really works."



DOWNLOAD :
http://www.mediafire.com/file/wgyjtzzjjdm/Laibach - Victory under the sun (1988).part1.rar
http://www.mediafire.com/file/2mywtmlwmue/Laibach - Victory under the sun (1988).part2.rar
http://www.mediafire.com/file/znmonzjjyjn/Laibach - Victory under the sun (1988).part3.rar
http://www.mediafire.com/file/mkwklk3jmdg/Laibach - Victory under the sun (1988).part4.rar
http://www.mediafire.com/file/mkjzmyd0wtz/Laibach - Victory under the sun (1988).part5.rar
http://www.mediafire.com/file/oynmdmyeyzj/Laibach - Victory under the sun (1988).part6.rar
http://www.mediafire.com/file/kzlnytwgbxk/Laibach - Victory under the sun (1988).part7.rar
http://www.mediafire.com/file/wbmgyyuzoog/Laibach - Victory under the sun (1988).part8.rar

15 comments:

TdR said...

E odlican ti je ovaj blog ima dosta zanimljivih stvari. Hvala sto si pokacio ove dokumentarce o laibachu. ;)

TdR

son of man said...

Fala Tdre, svaka podrska mi ZAISTA puno znaci. Ljudi ovde ne znaju bre ni HVALA da kazu al jbga to je Srbija tako da smo navikli haha, ko da cu ja da zaradim na ovom blogu. Jbte postavim ROK DEZERTERE (moj VHSrip ko i ovo) kojih nije bilo nikad nigde na NETu i nikom nista a svi kao ljubitelji muzike, novog talasa, Sharla, ovo, ono. Skine njih 150, samo dvoje napisu tih jako teskih 5 slova HVALA. A to HVALA zaista puno znachi kad nemas bukvalno nista od toga. ParoNdija bre. Uglavnom, nije ni bitno ko u Srbiji ocekuje HVALA taj nije cist, ovde niko niko ni izvini ne ume da kaze a tek hvala je jos teze, e a da sam stavio cenu, da vis kako bi kupovali i zahvaljivali se ahahahaha. Jos bi i dobre pare uzo. Srbija me zaista ubija - since '97. Uglavnom, sve shto imam od Laibacha cu da postavim, i audio i video, a sto se tice dokumentaraca mislim da ih imam sve, no videcemo. Citamo se na BUCI brte moj, peace. ;]

Anonymous said...

Vrlo zanimljiv blog, neke od stvari koje si postavio su jako tesko nabavljive. Zamolio bih te ponovo postavis linkove za Pobedu pod suncem, poslednji je izbrisan. Miroslav.

son of man said...

Evo ja sad probo poslednji link i radi, nije obrisan, nego mozda ga nisi celog kopiro, aj probaj vako pa javi ako opet ne valja, mada ne bi trebalo :
http://rapidshare.com/files/150543798/Laibach_-_Victory_under_the_sun__1988___VHSrip_by_abraxas365_.part8.rar

Anonymous said...

ne radi link, tj ja kad uradim c/p napise mi ERROR, imam taj dokumentarac, samo mi trebaju linkovi da postavim na par drugih forumu.
Inace imam i onaj zadnji dokumentarac Divided States of America, sjajno odradjeno!!!!!

son of man said...

Ma OK su linkovi, to ti je tako zato sto verovatno koristis Operu ili Mozilu pa ti skracuje link, proveri dal ima ono .RAR na kraju. I daj bre ako imas OK verziju DIVIDED STATES (bez slovenackog titla) baci to na RAPIDSHARE, pa mi baci dojavu ovde il' na mail. Aj mojne te mrzi. Ja imam ovu skrnavu TV verziju sa titlom jbga. :]

Anonymous said...

U covece ovo trazim godinama! Film sam gledao pre jedno 10 godina. Slazem se da je najbolji. Prvo zato sto je taj period Laibacha najzanimljiviji (pogotovo nama sa ovih prostora), a drugo (meni barem) poseban smek daje glas naratora kog sam kroz celo detinjstvo slusao u kojekakvim emisijama skolskog programa.... uvek se setim toga, te mi je ovaj dokic , kao da gledam "skolski program" :D
Svaka cast za post covece! Nije lako naci Pobedu.

a suo my non said...

tn
x

Ned Bajic said...

Pozdrav iz Australije!

Blog ti je nevjerovatan, pogotovo sto se tice stvari sa balkanskih prostora (kao ovaj dokumentarac), puno toga na ovoj strani svjeta je nemoguce naci...

Anonymous said...

narator je cuveni Dusan Markovic, otac Duce Markovic, sto je pamtimo mi starji iz emisije "hit meseca". Inace, od njega nema jaceg glasa za propagandne filmove

Trog said...

Dead

son of man said...

Laibach - Victory under the sun - NEW LINKS ADDED!

dobrila said...

Evo, upravo skinuh dokumentarac pa rekoh da ti se javim... :D
Dakle, veliko hvala! :)

NikadRobom said...

Bolje ikad nego nikad, pa makar i sa zakasnjenjem od pi poloviona. Ko ce ga jbg-a pohvatati sve po internjaku, treba i stici i uteci.

Anyway slash bilo kako bilo kao i kad god bilo, hvala oko za 'pobeda pod suncem' kako od mene tako i od nekih ljudi koji ni u ludilu ne kontaju niti razumiju to sto si napisao.

Jucer naletjeh na tvoj blog, nemam pojma da li si/je ativan jos i fakat nemam pojma obzirim na vremenski kontext da li si jos i ziv upote u pm. Svakako cu prekopat citav site i detaljno prehrljati :) ... ali ako dobijes ovu poruku, neka znas da 'sve nas je manje, a sve nas je vise' i da ne bi bilo uposte lose niti ludo da obnovis sve mrtvacke Laibach linkove.

Hvala ti jos jednom jedno sepet godina poslije :)) )

/NikadRobom

Ig said...

Hvala ti za ovo, iz Cro!

Related Posts with Thumbnails