Sunday, October 26, 2008

A Personal Journey with Martin Scorsese Through American Movies (1995)


Directors:
Martin Scorsese
Michael Henry Wilson

Kao sto samo ime kaze, sa Martinom Skorsezeom ("Taxi driver" jedan jedini) od samog uranka filma u SAD pa do novijih datuma, ne previse novijih naravno jer treba znati kada iskusno stati. Sve to u citavih 255 minuta, ali je dok. podeljen u tri dela tako da moze opusteno da se gleda. Skorseze cepa svoju pricu kao narator i to je po meni najbitniji razlog da se pogleda ovaj film jer sigurno ne bi bilo tolko zanimljivo da je bilo koji lik-reziser sad uvatio pa napravio nesto ovakvo. Znachi za sve filmofile, filmomane, filmopate, a i za sve nas ostale koje onako laichki zanima Holivud od nemog filma pa sve do savremenijih akcija ovo je definitivno pravi dokumentarac da pogledamo i da moz da kazemo da smo "sve videli" iako vecinu tih filmova nismo pogledali niti imamo nameru, a nismo ni u fazonu da sad kao nesto preterano citamo na tu temu. Ja sam se posebno obradovao ovom filmu jer sam prvenstveno lenj a onda i nezainteresovan za taj period do 70-ih i bas mi je ovo leglo da saznam o tom Holivudu jer nema sanse da ja ikad pogledam sve te razne filmove iz 30-ih, 50-ih i slichno. Posebno vesterne i mjuzikle, znachi nema shanse da bi ja to gledo, ovako pogledam ovo i miran sam fo' life. Naravno svaka chast onome ko to sve prati ali ja bome JOK. I od sad kad me neki tako poznavalac te meni smarajuce tematike pita za tako neki film ili rezisera ja mu samo kazem da, da - to bese onaj shto je radio to i to 30-ih godina, i brte end of svake conversation, lepo mu na kulturan nacin izblokiram tu pricu i nastavim svoju shuplju. Awesome, zar ne ?

IMDB

"This is a truly fascinating documentary running nearly four hours long. As the title suggests this is a uniquely personal look at American movies from Martin Scorsese, one of the great directors and film historians of our times. Scorsese, who still describes himself as a “student”, discusses the movies that have influenced him and analyses the work of directors as diverse as D W Griffith, F W Murnau, Chaplin, Erich von Stroheim, Douglas Sirk, Sam Fuller, Vincente Minelli, Orson Welles, Elia Kazan, Stanley Kubrick, Arthur Penn, Sam Peckinpah, John Cassavetes and many others. Not intended as a linear history of American cinema, nor simply as a discussion of different genres, the documentary is divided into segments that group together the works of directors who share certain characteristics: “The Director as Storyteller”, “as Illusionist”, “as Iconoclast”, “as Smuggler”…"


DOWNLOAD :
http://www.megaupload.com/?d=EUNIWLER
http://www.megaupload.com/?d=6HM0CNPK
http://www.megaupload.com/?d=WYDUKW0D

1 comments:

son of man said...

A Personal Journey With Martin Scorsese - new MU links!

Related Posts with Thumbnails