Thursday, November 15, 2012

Hermaphrodites Speak (1996)


Runtime: 35 min

Hermafroditi govore, i to čini mi se po prvi put otvoreno u jednom dokumentarcu. Meni je to ranije bio mnogo jak trip jer sam imao skroz pogrešnu predstavu šta je to zapravo i kako izgleda. Npr. oduvek mi je to bilo gotivno, jer sam kontao, jebote ladno imaš i kurac i pičku što znači da imaš tu jedinstvenu privilegiju da doživiš i ženski i muški orgazam, i da ti život prođe u zdravlju i oho-ho veselju. Ali naravno, kako to uvek i biva, moje zablude se rapadaju svakim novim dokumentarcem koji pogledam.


U ovom filmu se okupilo 7 hermafrodita, pet žena i dva muškarca, te su otišli na kao neki piknik-radionicu, u predeo koji najviše podseća na ove naše krajeve, tipa Šumadija, jer to su sve ta brda, drveće, ta neka atmosfera i da nisam znao da su Ameri, ja bi ladno utripovo da se iza prve tarabe već uveliko peče rakija. Uostalom, izvalićete sami. Tu iz njihovih ispovesti saznajemo kako zapravo izgleda život hemafrodita, i sa kakvim realnim mukama se susreću još od malih nogu. Npr. neke devojke se rađaju sa dosta uvećanim klitorisom, ali kako jedna punija dama ovde svedoči, doktori su joj još u prvim godinama života odsekli sav taj "višak", ne bi li joj napravili nešto što liči na klitoris, i tako su je, kako sama kazuje, skroz sjebali, jer intenzitet orgazma sa takvim osakaćenim klidžom, nije ni prineti onom pravom, ženskom, the orgazmu. Dakle, čak ni doktori nisu hteli da prihvate činjenicu da se rodila kao hermafrodit, nego su taj "poremećaj" nazvali nešto u fazonu "uvećani klitoris" i tako je obogaljili praktično za ceo život.


Na drugoj strani, postoje ženske osobe kod kojih ti muški atributi počinju sa razvijanjem tek u pubertetu, pa mu to dođe još mnogo gora akcija, jer udara direktno na krhku psihu mlade osobe i to u najtežem periodu odrastanja, a o raznim vrstama diskriminacija da ne govorimo, jer to je tu na keca. Ali opet, kad bi bilo koga od ovih sedmoro ljudi sreo na ulici, znači nema šanse da bi bilo šta provalio, a kamoli naslutio da se radi o "dvopolnim bićima". Kod muškaraca je već malo drugačija situacija, tako da nisam baš skontao kako to kod njih funkcioniše, jer ja tripujem naravno da tu mora da bude neka jebena vagina, al' mi se ipak čini da nema ama baš ništa od toga, nego se sve bazira na spolovilu koje se pogrešno razvija.


Tu je i jedna cura koja me posebno dojmila jer je po izgledu i duhu skroz moj tip, i jedina od svih njih se nije podvrgla operacijama, te ima ono "nešto" glomazno u gaćama, i kako veli, mnogo se dobro oseća u svom telu, srećna je, i jako, jako hrabra, tako da ništa ne bi menjala ni pod razno. Dakle, carica. E sad, kako takve osobe uživaju seks, i nije baš najbolje objašnjeno, ali vidim da se pojedinci nešto baš i ne žale. Ostatak priče saznajte u dokumentarcu, sa kojim sam ja poprilično zadovoljan, jer je razbio još jednu od gomile predrasuda koje sam tako nežno gajio godinama.


"Hermphrodites Speak is a 35 minute film produced and available from the Intersex Society of North America (1996). Intersexuality is also known as hermaphroditism or pseudo-hermaphroditism. In short, it is a biological condition whereby the sexual differentiation of a fetus is affected such that the person has anatomical characteristics of both sexes (e.g., Androgen Insensitivity Syndrome, Congenital Adrenal Hyperplasia, micropenis, hypospadias, or ambiguous genitalia). In many of these intersex situations, medical intervention takes the form of genital surgery to "normalize" the appearance of external genitalia or remove gonadal tissues that could possibly pose a cancer risk later in life. This surgery has the effect of potentially impairing sexual functioning (i.e., reducing sensation, sexual response, arousal, and, in the case of penectomy or clitoridectomy or clitoral resection, the likelihood of orgasm) and resulting in lifelong hormone replacement therapy (e.g., in the case of castration or gonadectomy). In this video, seven people (Angela, David, Heidi, Tom, Mani, Cheryl, Max and Hida) speak about their experiences of being intersexed. The majority of the participants in this video have had medical intervention in the form of some sort of genital surgery. This video finally gives voice to a sexual minority group who have yet to be heard by those dealing with issues of sexuality."


DOWNLOAD :
https://rapidshare.com/files/3654583204/Hermaphrodites%20Speak.1996.DVDRIP.XViD.CG.avi

0 comments:

Related Posts with Thumbnails