Tuesday, July 10, 2012

Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills (1996)


PRVI na mojoj BEST OF listi dokumentaraca. Od dvojice rezisera kultnog dokumentarca Brother's Keeper (1992). Tri tinejdzera metalca optuzeni su 1993. godine da su u maniru "satanistickog rituala" pod uticajem Alistera Kroulija silovali, muchili, kastrirali i na kraju na brutalan nacin ubili tri 8-ogodisnja decaka. U filmu smo svedoci pronalazenja tela ubijenih, ispovesti roditelja ubijene dece, i roditelja tinejdzera optuzenih za ubistva,i naravno samih optuzenih. Najpotresnija su upravo svedochenja roditelja svo 6-oro dece jer su u ovom sluchaju svi do jednog zrtve. Zatim posmatramo citav tok sudjenje koje otkriva mnoge shokantne detalje i dovodi do neochekivanih obrta poput najboljeg trilera. Sve to prati muzichka podloga Metalikine okultne pesme "Sanitarum" koja se savrseno uklapa u sumornu i potresnu atmosferu ove tuzne price a i omiljena je pesma jednog od optuzenih decaka (a bogme i moja). Daleko jezivije od bilo kog serial killer dokumentarca, jako tezak film zbog svih tih emocija ali definitivno na MUST SEE listi !!!

Na IMDb-u rejting je 8.3/10 a ja mu dajem chistu 10-ku bez mnogo razmisljanja. Film ima i nastavak snimljen nekoliko godina kasnije pod imenom "Paradise Lost 2: Revelations" gde se pojavljuju novi dokazu vezani za ubistva, a za 2009. se priprema i treci deo jer tom ludilu zaista nema kraja, al necu sada da spojlujem zashto i kako, nego ako zelite pogledajte ovaj dokumentarac pa prosudite sami. Film traje chitavih 150 minuta al' verujte mi na rech drzi paznju samo tako...




Ako budete imali zelju da se posle odgledanog dokumentarca malo podrobnije upoznate sa ovim kontraverznim sluchajem koji i dan danas buni americhku javnost ili mozda chak i pomognete svojom podrshkom ili na bilo koji nachin da ovi momci konachno posle 15 godina mrcvarenja "za nista" dobiju pravedno sudjenje, znachi da im bude ponishtena ta prvobitna kazna da bi bili pushteni na slobodu ako je ikako moguce, posetite ovaj oficijelni Free the West Memphis Three saport sajt :


Chak je i Henri Rolins podrzao ovu prichu tako shto izbacio kompliacioni album sa 24 pesme svog kultnog hardkor benda sa pochetka 80-ih BLACK FLAG kao benefit za ova tri momka :




OR: 

DOWNLOAD RS:
https://rapidshare.com/files/1789370341/Paradise_lost__the_child_murders_at_robin_hood_hills_01.avi
https://rapidshare.com/files/1026283832/paradise.lost..the.child.murders.at.robin.hood.hills.cd2.avi

26 comments:

Anonymous said...

Odličan i nadasve jeziv dokumentarac. Nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Plus Metallica kao soundrack, sta ćeš više.

son of man said...

OPREZ MOGUCI SPOJLERI !!!

Ma ja kad sam to vido prvi put prolazili su me zmarci na 15 mesta u filmu po 30 sekundi kolko je to jak dokumentarac i kolko te pogodi u centralni nervni, teshko da ce neko ponoviti ovakvo neshto u skorije vreme. Ima naravno i taj drugi deo koji si gledo al' osim onih snimaka tog kraja da se najezis iz helikoptera uz Metalikine pesme nishta jache od ovoga. Al' zato kad krene SANITARIUM ja se i sad presechem na tu pesmu, tolko mi je ono, tolko sam vezan za tu pesmu, a josh kad sam vido da je to i Demianova omiljena pesma josh ludji trip. Jbga, sad 2009. treba treci deo da se pojavi i mislim da je velika sreca da postoje ti dokumentarci je da nije njih ovaj sluchaj ne bi dobio tolike svestke razmere da je onaj saport sajt do danas uchitan preklo 5 i po miliona puta, znachi ljudi znaju za sluchaj, nisu sigurni shta se zapravo tachno desilo (mozda nikad necemo ni saznati) ALI znaju shta SE SIGURNO, 101% NIJE DESILO, i ono, zele da im pomognu, da se ta agonija okoncha, i kontam da ce taj pritisak na kraju uroditi plodom e sad kad tachno to vishe niko ne zna jer ovo mi je ko Proces ,znachi jebu ih pa ih raturaju, treba ostati zdrave glave u celoj toj prichi a Demian je i pored svog sranja, silovanja i svega shto je preziveo u zatvoru samo uz pomoc ljudi sa slobode osto kolko sam ja procenio skroz OK dechko, skroz ispravan shto moze se vidi u drugom delu, kontam tek koji ce fazon sad u trojci biti posle 15 mrtvih godina i to samo zato jer su kao nosili crno i slushali metal i shto su ovog nesretnika pod torturom naterali da prizna, zao mi tog jadnichka on nije bio ni svestan shta su mu odradili on je samo hteo kuci jbga, a IQ mu neki ono brate dodje ti zao, dodje ti da plachesh jbga...al zaista, niti jedan dokumentarac me nije tolko poremetio kao ovaj, a gledo sam ih brdo, i ovo je jbga najjache, slozicesh se sa mnom, i ono dobijem zelju da im nekako pomognem , jer tu mozga nema, logika nista, samo apsurd do apsurda, momci leze pa leze, a ovi ih karaju u mozak...znachi dokazi iz drugog dela su jasni, shto se kaze transparentni su, jer na istu foru je Bandi osudjen i sad ne vidim razlog zashto oni nisu oslobodjeni jer taj dokaaz je neoboriv...znachi ZLODNA...idem da pustim SANITARIUM i postvaljam dvojku, hvala brte za prave linkove ako se sme to ovako javno jer ja sam imo samo onaj ochajan VHSrip za skidanje a to je dabogsachuva...

Anonymous said...

Ma dokumentarac je najvrh! Ja sam delio svim ljudima koje sam znao, samo jbg sto nema prevod pa neki nisu hteli da gledaju i taj rad, jer ne znaju engleski, al planiram jednog dana da prevedem da bi imao veci prodjos.

Nego juce sam skinuo i onaj dokumentarac Brother's Keeper, video sam to ovde da si napisao da je to prvi rad ove dvojice pa planiram da overim to neki dan.

son of man said...

Aj ako imash linkove dodaj mi na ZS...nema ga na hubovima, chak ni na ovim ekstremistichkim...

Anonymous said...

Jako ! Kao Dostojevski - taj rang.

Anonymous said...

free for MW3! - bez dokaza bilo kakvih, sa iznudjenim priznanjem...strahota! btw: ako izadju dokazi na videlo i ako se prihvate protiv njih naravno - neka i dobiju to sto su zasluzili - istina se mora saznati...pa zar Demian inteligentan i svestran lik posle toliko godina da i dalje nosi tu balast sa sobom - tesko - mada - djavolja rabota i hladnokrvnost - uh - procenite sami - istina je u svemu najvaznija.

joheb007 said...

password not working. help please!

son of man said...

Try to put it manually, not just copy/paste ;)

Anonymous said...

Pogledao sam pocetak filma i ne znam sta je u pitanju ali meni ovaj Mark Byers(ocuh jedne zrtve) djeluje bolesno :) Prije bih njega optuzio nego one momke...

Anonymous said...

Odgledao tek prvih 15 min, nešto tu jako smrdi, roditelji sve tri žrtve na prvi pogled nisu normalni - pogotovo taj Byers (kao da glumi u filmu) i ona žena što se smejala pre intervjua i što priča kao da se radi o nečemu skroz 10-tom..... Jako čuuuudno.....

Anonymous said...

ovi linkovi nerade!

http://rapidshare.com/files/175475806/Paradise.Lost.1A.part08.rar
http://rapidshare.com/files/177168262/Paradise.Lost.1B.part04.rar
http://rapidshare.com/files/177197537/Paradise.Lost.1B.part08.rar

son of man said...

Fala na dojavi druze, evo novih linkova koji shljakaju :)

Eldin said...

http://divxtitlovi.com.hr/trazi/Paradise+Lost%3A+The+Child+Murders+at+Robin+Hood+Hills/1|2|5/

Ivandeka said...

Ja sam ostao skroz zbunjen.Ni jedni niti drugi nemaju neke jake dokaze za i protiv...Sacu da pogledam i drugi deo da vidim hoce li slika da mi se razbistri.

Anonymous said...

Nisam gledala revelations, ali meni ovaj Mark Bayers mnogo smrdi. Na stranu to sto je ocigledno verski fanatik (ima svo pravo ovoga sveta da to bude), ali mi njegove reakcije nimalo, ali nimalo, ne idu uz oca koji je na krajnje surov nacin izgubio dete. Da ovo nije dokumentarac, pomislila bih da se neko gadno zajebao i nasao vrlo loseg glumca za ulogu. Previse isforsirano, prenaglaseno glumatanje, ne znam kako bih to objasnila. To je ono sto je meni prvo zapalo za oko. Sad cu se baciti na drugi deo. I naravno, veeeeeeeeeeeliko hvala za sve dokumentarce koje postavljas. ;)

Anonymous said...

krepalo je ovih 15 linkova može reupload?

son of man said...

Ovi rade.

Anonymous said...

Ono sto mene najvise uzasava je "a jury of one's peers" koncept, kada zivis u tom wolffacku :) Pakao...

Unknown said...

evo još linkova:

http://www.megaupload.com/?d=BTDUXZM1
http://www.megaupload.com/?d=3KKMYFH8

titlovi:

http://www.podnapisi.net/sr/ppodnapisi/podnapis/i/353863

Boris said...

Odgledao oba dijela. Mada mi je lejmerski da pišem kilometarski komentar, napišem par riječi. Kao što reče neko iznad - jako! S obzirom da su momci pušteni i znao sam ishod cijele priče, "lakše" je bilo za gledati (valjda...).

Nešto kontam - čini mi se da u ovom prvom dijelu nijednom nisu prikazani članovi porote... Čudno (ili sam bio toliko udubljen da mi je promaklo). Moram to izvidit... Još jedna stvar mi je zapela za oko - dosta očuha je u cijeloj priči, znači u većini slučajeva nisu klasične biološke obitelji (ništa posebno, al eto...). A velike su šanse da je neko iz obitelji stradalih dječaka počinio zlodjelo. Tako to često biva...

Svira "The Call of Ktulu" za momke, iako je Sanitarium naveden kao najdraža Damienova traka, nekako odgovara kao presjek cijele priče...

Preporučim ovo burazu kojem je slučaj Ramsey "opsesija" (nešto sam se sjetio tog slučaja tijekom gledanja mada nema prevelike sličnosti). Ima kakav dokumentarni o spomenutom slučaju?

poz, valjda nije premoronski komentar :P

son of man said...

Dal mi veruješ, nikad čuo za Ramsey slučaj, ili sam možda i čuo al sad ne mogu da povežem nikako. Daj neki podatak il' link o čemu se radi pa da probam da nađem.

Boris said...

To je slučaj djevojčice koja je pronađena mrtva u svojoj kući, a starci su prilični sumnjivci. Vidim na wiki da je ponovo otvoren lani...

Rekoh, nema previše sličnosti - možda sam se ovoga sjetio zbog spominjanja onog crnca koji je bio krvav u restoranu (kako ono se zvaše, ne mogu se sjetit). Čudi me da nisu gonjali tog spomenutog crnca, jer vole prišit ovakve stvari pripadnicima manjina (kako u epizodi South parka u kojoj se pojave ovi Ramseyevi kažu - some Puerto Rican Guy lol).

To je ta mala - http://en.wikipedia.org/wiki/JonBen%C3%A9t_Ramsey

A u vezi momaka - čitam da su neku nagodbu neobičnu sklopoli - kao "prihvaćamo da imate dokaze koji nas mogu osuditi, ali tvrdimo da smo nedužni" - http://en.wikipedia.org/wiki/Alford_plea.

Evo nešto materijala: http://gawker.com/5832632/west-memphis-three-freed-after-18-years-in-weird-plea-deal
I Peter Jackson se raspisao: http://www.facebook.com/notes/peter-jackson/so-the-west-memphis-three-are-finally-released/10150348803586558

son of man said...

Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills (1996) - new RS links added!

englis said...

Jel može neko da mi objasni zašto se ne mogu naći prevodi za drugi i treći deo? U čemu je problem da to neko prevede, neko ko zna kako se to radi.

son of man said...

Da bi neko preveo treba mu engleski titl, a to se za dokumentarce al' baš jako teško nalazi nažalost :(

Anonymous said...

ej tezvi samo pozdrav
da ti kazem da si bio u pravu kad si na rad i viziji pricao da krece novi talas

Related Posts with Thumbnails