Saturday, July 14, 2012

Limunovo Drvo


Evo jednog zanimljivog benda za koji možda neki od vas i nisu čuli. Naime, radi se o, kako sam ih ja krstio, HARD ROCK preteči Šarlo Akrobate, jer u bendu su svirali pored ostalih i Milan i okultni VD. Na ovoj gistro kompilaciji naićićete na raritetne snimke od zaborava otete zahvaljujući isključivo Mikici Stefanoviću, nekadašnjem članu benda, i podrazumeva se, najjačem domaćem muzičkom forumu - ROKNOSTALGIJI. Pored nama laicima skroz nepoznatih pesama ovde ćete čuti i hardrok verziju pesme OKO MOJE GLAVE koju i te kako dobro znamo sa Paket Aranžmana, stoga uživajte jebiga, a šta drugo da vam kažem!


01. Crni hleb - Prvi samostalni koncert - Velika sala SKC-a 77 (4:36)
02. Kazu mi da nemas - Prvi samostalni koncert - Velika sala SKC-a 77 (4:30)
03. Povratak - Prvi samostalni koncert - Velika sala SKC-a 77 (5:13)
04. 7. krug - Novi Sad (StudioM) '78 (5:53)
05. Zrak - Novi Sad (StudioM) '78 (2:08)
06. Oko Moje Glave - Novi Sad (StudioM) '78 (5:14)
07. Snimak sa Studija B iz 1979 (2:12)
08. Crni hleb (Nastup u velikoj sali SKC-a '77)
09. Povratak (Nastup u velikoj sali SKC-a '77)



1 comments:

Unknown said...

Protiv dezinformacije : Milan Mikica Stefanović tadašnji pevaš, kompozitor ove pesme i godinu dana privremeni basista grupe LIMUNOVO DRVO('77-'80e) ...... Ova pesma se zove "NEŠTO U NAMA" a ne "gubitak".

Related Posts with Thumbnails