Tuesday, April 12, 2011

When I Die (2005)


Director:
Wayne Ewing

Runtime: 60 min

Hunter S. Thompson je još davne 1978. zamislio kako će da mu izgleda spomenik kad bude umro, i naravno sve je to zapisao u svom testamentu da bi oni koji ostanu iza njega znali kako da to naprave. Zapravo on je osmislio i čitavu ceremoniju svoje sahrane, i tu ima zaista opakih detalja, al' ne bih baš sve da otkrivam. Hunter je izvršio samoubistvo 20. februara 2005. i ovo je dokumentarac o gradnji tog spomenika kao njegove poslednje želje. Naravno, u sve je umešan i neizbežni Džoni Dep kao jedan od najvećih Tompsonovih fanova. Inače, Džoni Dep je meni veoma drag lik, nije istripovan ko sve ostale holivudske zvezde, setimo se samo njegovog nastupa sa Brejkersima tamo početkom 90-ih u Beogradu, a i poznat je po tome što je uključen u tako neke sulude akcije kao što je ova, gde nema honorara, ali zato ima puno fanatičnog entuzijazma. I realno, nema tog dokumentarca o Tompsonu, gde se ne pojavljuje i Džoni Dep, a falakurcu tih dokumentaraca ima koliko 'oćeš, ja sam do sad postavio samo 2-3, ali obećavam da ću vam to nadoknaditi. I bez zajebancije, cenim takve ljude koji odrađuju surove akcije a bez da su plaćeni za to, jer sam i sam u neku ruku od te sorte, nikad ništa od onoga što sam voleo da radim nisam zaradio, pa evo i od ove knjige, ja tu neću dinara dobiti ako mi verujete na reč, dobiću određen broj primeraka da podelim jaranima i rodbini i to je to. Nema dalje, tu se krug zatvara. I to je vaistinu pregolema šteta, jer ispada da bi čovek mogao da zaradi on mora da radi isključivo ono što ne voli, pa čak i prezire, što se meni ali non-stop dešava, tako da po običaju zloupotrebljavam ovaj rivju da bih poslao poruku svim ljudima koji čitaju blog. Dakle, hitno mi je potreban posao, bilo kakav samo da nije fizički, najbolja opcija bi bila nešto za kompjuterom, pa bilo šta, al' bukvalno, i visina plate mi zaista nije važna, bitno mi je samo da ne mora da teglim ko magarac čitav život, tako da ukoliko imate neku kombinaciju opušteno se javite na mejl desno od zaglavlja bloga. Hvala na razumevanju. I još jedna stvar, da objasnim zašto ja prezirem fizički rad - na prvom mestu jer je težak i jako neprijatan po mozak, a na drugom kad posle takvog posla dođem kući ja sam realno mrtav, mogu eventualno da jedem i da spavam, dakle aperkat, gejmover, i onda od interneta nema ništa, a da ne pričamo o blogovanju i svim ostalim akcijama. Nadam se da me razumete šta 'oću da kažem. Jel' me razumete ? Dalje u dokumentarcu posmatramo čitav proces gradnje ovog monumentalnog zdanja, i naravno samu ceremoniju, koja je spektakl za sebe, jer videćete, tu se slavi život, nema kuknjave i baba narikača.

IMDB

"WHEN I DIE is about the making of the Gonzo Monument to Dr. Hunter S. Thompson, and the blasting of his ashes into the heavens. The infamous outlaw journalist described his funeral plans in a clip from a 1978 BBC documentary which opens "When I Die.". Hunter wanted a 150 foot obelisk built in his backyard from which his ashes would be shot five hundred feet into the air and explode over his beloved Owl Farm in Woody Creek, Colorado. That is exactly what happened in August, 2005, six months after Dr. Thompson committed suicide. In "When I Die" the trials, tribulations and triumphs of this elaborate funeral production are inter cut with 35mm time-lapse photography and the final pyrotechnics are in breath-taking high speed 35mm."


DOWNLOAD :
http://www.megaupload.com/?d=CHWQ39DZ
http://www.megaupload.com/?d=7PP5654F

0 comments:

Related Posts with Thumbnails