Sunday, May 8, 2011

Jadranka Stojaković - prvi deo butlega koncerta iz Doma Sindikata


Dakle, prvi deo veličanstvenog koncerta u beogradskom Domu Sindikata 1. maja o kome sam pisao ovde. Odličan zvuk, mada je i produkcija bila vrhunska tako da to nije moglo da omane. Hvala mojoj dragoj prijateljici Eldini Redžepagić na ustupljenom materijalu (http://jugozvuk.blogspot.com/). Uživajte, a nadam se da će uskoro stići i drugi deo.

1. Intro
2. Kad ja pođoh na Bembašu
2. Što te nema
3. Vjerujem
4. Šumi voda, od izvora teče (nova pesma)
5. Ko zna reći

DOWNLOAD :
http://www.mediafire.com/?zeogm2hl6pi1r3b


U razgovoru sa novinarima Jadranka se priseća kako nikada nije ni sanjala da će u Japanu ostati 23 godine.

"Po isteku prvog ugovora, rat je počinjao u Sarajevu, a ja sam odlučila da ostanem u Japanu, ne bih li se malo sabrala. Ostala sam bez pasoša. Čuveni crveni jugoslovenski pasoš više nije imao nikakvu vrijednost, a bosanski nisam dobila sve do 1998. godine. U tim ratnim danima jedino sam razmišljala kako da pomognem djeci u Sarajevu", prisjetila se Jadranka, koja je za vrijeme rata sa brojnim svjetski poznatim imenima radila nekoliko humanitarnih muzičkih projekata.

Moja generacija je podbacila...

Koncert Jadranke Stojaković je održan u okviru manifestacije „Dani Sarajeva“, koja se održava kao znak sećanja na početak četvorogodišnje opsade Sarajeva. Jadranka Stojaković je uoči koncerta izjavila da je je dobro da mladi grade zajedničku budućnost koja se zasniva na kulturi jer na mladima svet ostaje. „Moja generacija je podbacila i napravila kiks jer nije bila spremna da spreči mnoge ružne stvari koje su se dogodile“ izjavila je kantautorka.


DOWNLOAD :
http://www.mediafire.com/?zeogm2hl6pi1r3b

0 comments:

Related Posts with Thumbnails