Wednesday, March 9, 2011

"A sećam se, bio je mart" - 20-ogodišnjica martovskih demonstracija


Tačno je 20 godina od krvavih devetomartovskih demonstracija, demonstracija koja su jedine realno mogle da izmene tok istorije dok još nije bilo prekasno, a ubeđen sam i da spreče užasan rat koji je potom usledio. Nažalost, tog dana režim Slobodana Miloševića je na najbrutalniji način sprečio da dođe do promena i tako zacementirao sveukupnu propast ovog naroda, i stoga nikada ne smemo zaboraviti ovaj datum, te vas u tu svrhu obavezujem da pogledate gomilu video materijala snimljenog pre, za vreme, i posle sukoba demonstranata sa policijom u samom centru Beogarada tog 9. marta 1991. Znači, za video snimke klikni OVDE.


Čujem kako kiša pada
pustim ulicama grada
ja nikada više neću videti dan
a sećam se, bio je mart
za mnoge od vas sasvim običan
ali u mome srcu ost'o je trag
jer moje oči navikle na mrak
čitavu večnost dugačak
tada su prvi put videle dan

Sećam se krvavih lica
ali i ljudi slobodnih k'o ptica
tada sam prvi put video dan
sećam se razbijenih glava
ali za njih večna je slava
tada sam prvi put video dan

Al' ubrzo je ta zlobna noć
prekrila čitav ovaj grad
tenkovi su opet doneli mrak
a sećam se, bio je mart
za mnoge od vas sasvim običan
ali u mome srcu ost'o je trag

Sećam se krvavih lica
ali i ljudi slobodnih k'o ptica
tada sam prvi put video dan
sećam se razbijenih glava
ali za njih večna je slava
tada sam prvi put video dan

Hladno mi je u rovu sam sam
O svemu ovom sada razmišljam
ispred mene je pust razrušen grad
crne mi misli evo dolaze
vidim kako me mrtvog odnose
ja nikada neću videti dan

Živ se sigurno neću predati
poslednji u cevi ću sačuvati
kao i pismo u kome će pisati
smrt je samo tren jer metak je brz
i ne boli onoliko kol'ko vređa
što im ipak neću videti leđa

I nije važno što došao je mrak
jer svaki dan ostavlja trag
koji će jednom doneti spas...

1 comments:

Anonymous said...

I ja to pamtima kao da je jučer bilo.
Malo je falilo da taj smrad od Miloševića padne. Svima bi na bilo ljepše, nebi se dogodile te nesreće :(

Related Posts with Thumbnails