Monday, February 15, 2010

Robna kuća - Novi talas u SFRJ (2010) epizoda 1

Ovog vikenda je počeo još jedan odličan dokumentarni serijal u okviru Robne Kuće, ovaj put o novom talasu u SFRJ. Ovde je prva epizoda a postaviću i drugu i treću čim budu puštene na RTS-u, znači sa nestrpljenjem čekamo sledeći vikend jer ova prva se bavi Prljavim Kazalištem i Električnim Orgazmom, što znači da bi u sledeću mogo da uleti i Šarlo, yeah! Jako dobro urađeno, ustalom ko i sve iz 'Robna Kuća' serijala, i zaista poodavno na RTS-u nismo gledali ovako dobre emisije, svaka čast. Inače, pošto se ova epizoda najviše bavi ranim radovima ove dve grupe, znači početak 80-ih, moram da napomenem da mi je omiljeni album Kazališta upravo Crno Bijeli Svet, a sa njega bih izdvojio pored naslovne numere i mnogo jaku "Neka te ništa ne brine". Što se tiče Orgazmovog prvenca, tu su naravno "Vi" i "Nebo", i ja mislim da sam ovim ispunio kvotu, dalje čitajte ofišal najavu sa RTS-ovog sajta dole. (28 min)

"Krajem sedamdesetih godina prošlog veka, u SFRJ se desila jedna od najvećih kulturnih revolucija - nastao je "Novi talas", umetnički pravac koji je okupio mlade, kreativne ljude iz Ljubljane, Rijeke, Zagreba, Beograda i Novog Sada sa jednim ciljem - da vide koliko daleko mogu da odu u provokaciji ustaljenog političkog režima. Krenuo je talas, koji je obuhvatio muziku, film, televiziju, primenjenu umetnost, modu, noćni život.

U prvoj epizodi trilogije o novom talasu saznaćete: zašto Ljubljana, Zagreb i Beograd nikada nisu bili bliži kao tih godina, kakva je veza između Bijelog dugmeta i novog talasa, zašto je Titova smrt toliko bitna za novi talas, kako su nastali Prljavo kazalište i Električni orgazam. O svemu tome govore: Nebojša Krstić, Goran Bregović, Piko Stančić, Srđa Gojković Gile, Koja, Davorin Bogović, Petar Popović, Boris Miljković."




Download :
http://rapidshare.com/files/350653418/Robna_kuca_-_Novi_talas_u_SFRJ_2010_DivX.divx.001
http://rapidshare.com/files/350668684/Robna_kuca_-_Novi_talas_u_SFRJ_2010_DivX.divx.002
http://rapidshare.com/files/350676408/Robna_kuca_-_Novi_talas_u_SFRJ_2010_DivX.divx.003

9 comments:

Cheeroky said...

Sjajan blog! Jedino ovaj rapidshit što koči, što ne postavljaš na 4shared, imaš 10 giga po nalogu. Pozdrav brate

son of man said...

Hvala. Znas kako, vecina linkova nisu moji jer ne skupljam RS poene, jer i ovako sa kocenjem ne stizem sve da pogledam sto skinem.

ivanmilke said...

neshto nece da se raspakuje,tj slepi u jedan file sa HJSplit joinerom koji je uvek zakon radio ovaj posao, probao sam sa josh nekim zaboravih mu ime...

probao sam i da rename onaj deo divx
ali nishta

son of man said...

Jbmliga, nemam ideju u cemu je problem, ja sam skido sa ovih fajlova i sve OK, nema potrebe da se radi rename. Probaj jos jedared da skines, jedino to...

E da, reci mi koju gresku ti javlja kad ga spajas, ako uopste javlja...

ivanmilke said...

kaze "Invalid floating point operation"
shta god mu to znachilo

probacu ponovo da skinem
nije preveliko

TripAtBrain said...

Ja ne mogu da skinem part3.jebem mu oca:(

son of man said...

Kolko vidim link radi, kako ne moz da skines ?

Jura [37] said...

Sjajan blog!!!

Sorry, ako mi neko moze pomoci kako da ove divx.001, 002 i 003 extraktam u jednu datoteku.

Pozdrav iz Zagreba,
Jurica

son of man said...

Takve fajlove spajas HJ Split programom, ima ga na netu svuda.

Related Posts with Thumbnails