Sunday, February 14, 2010

Second Skin (2008)

Director:
Juan Carlos Pineiro-Escoriaza

Dokumentarac o ljudima koji fanatično igraju online RPG igre poput World of Warcraft, Everquest i sličnih. Dakle jedna skroz specifična subkultura gejmera, nažalost meni do sada nepoznata jer mi je konfiguracija na nivou šporeta smederevca, a grafička jedva podržava ZX Spectrum emulator, mada u suštini mene takve igre baš i ne zanimaju, tako da kad budem sredio komp pre ću pičiti neke relije i avanture nego ovaj rad. Putem ovih igara pored klasične zabave u slobodno vreme ljudi se i muvaju, upoznaju, sklapaju realna prijateljstva pa i brakove, ali to ponekad preraste i u bolest, pa tako ovde imamo primere ljudi koji su po ceo dan za kompom, jedva stižu da odrade one najosnovnije fiziološke potrebe, i tu je pišanje u flašu hajlajt, mada taj sindrom je možda najbolje prikazan u South Parku, ono kada Cartman zove mamu da bi se israo, VR'.

Znači te igre su već par godina jako popularne širom sveta i ovde su predstavljene statistike kolko ljudi je u toj priči, kolko od toga su žene a kolko muškarci, pa čak ima i procenat kolko žena ode na sastanak posle upoznavanja u Warcraftu. Za razliku od drugih online igara ove RPG imaju i chat opciju pa i voice chat, tako da to ide jako brzo, a meni je taj chat nešto najgore što postoji, ili možda ja samo nemam živaca za to, pojma nemam, uglavnom, uvek više volim dužu poruku forumskog tipa u kojoj čovek može da se izrazi na pravi način, nego chat gde su misli kratke i samo beže pa ne mogu da ih sažmem. Ali to je samo moj problem jer vidim da baš dosta ljudi četuje. Dakle, ovo je zapravo film o modernom eskapizmu, i veoma rado ću se uključiti u sve to samo da sredim komp, jer eskapizam ne mora uvek po difoltu da bude loš, nekima od nas to zaista prija, jer nismo baš svi fanovi realnog života i stvarnosti. Ko to može da shvati da nismo svi isti, i da ono "normalan/normalno" nema uvek isto značenje, taj je skontao poentu, a ko ne može, jebiga, šta ću mu ja.

I da, mora još nešto da napomenem kad sam već skreno sa teme, naime, ja nisam u fazonu da postavljam na blog dokumentarce koji mi se ne svide, takve dokumentarce ja smesta brišem sa harda kad ih izvalim, znači ne želim da postavim neki film samo da bi ga kritikovo, pljuvo i slično, jer jednostavno to nije moj trip. O ovome sam već pisao jedared na početku bloga, ali nije loše ponoviti: na ovom blogu se nalaze isključivo dokumentarci koji meni valjaju, ili koji se bave tolko zanimljivom tematikom da jednostavno ne mogu da odolim, tu ima genijalnih, vrlo dobrih, ali ima i osrednjih, dakle onih koji mogu da prođu, ali nikako nema loših. E sad, naravno, sve zavisi od ukusa, nekome se to neće svideti, i taj će da ode na neki drugi sajt sa dokumentarcima, a falabogu danas ih ima pun qrac. Primetićete npr. da ovde nema ni ratnih, ni wild-life, ni tako tih dokumetaraca, jer ja to ne gledam, mene to ne zanima, znači ovaj blog ne funkcioniše po principu javnog dobra, nego po principu što je meni milo, i onome ko ima sličan ukus kao ja sve ovo što sam postavljao će da legne samo tako, znači bruka, a onome ko ima malo drugojačiji taj može i da probere, i ko što sam obećao na početku ja ću se držati toga po cenu bilo čega, ko pijan plota, što u prevodu znači da ovde neće proći neki dokumentarac samo zato što je zanimljiv širim narodnim masama, ovde će proći samo ono što ja smatram za OK. Eto tako, čisto da se zna, da se neko ne bi pitao zašto nema ovoga ili onoga. Živeli ! (94 min)


http://www.imdb.com/title/tt1183696/

"Second Skin takes an intimate, fascinating look at computer gamers whose lives have been transformed by the emerging, hugely popular genre of computer games like World of Warcraft, Second Life, and Everquest, which allow millions of users from around the world to simultaneously interact in virtual spaces. We meet couples who have fallen in love without meeting, disabled players whose lives have been given new purpose, those struggling with addiction, Chinese gold-farming sweatshop workers, wealthy online entrepreneurs and legendary guild leaders - all living in a world that doesn't quite exist."




Download :
http://rapidshare.com/files/281361226/Second.Skin.2008.RERiP.DVDRip.XviD-LAP.part1.rar
http://rapidshare.com/files/281361189/Second.Skin.2008.RERiP.DVDRip.XviD-LAP.part2.rar
http://rapidshare.com/files/281361212/Second.Skin.2008.RERiP.DVDRip.XviD-LAP.part3.rar
http://rapidshare.com/files/281360660/Second.Skin.2008.RERiP.DVDRip.XviD-LAP.part4.rar

0 comments:

Related Posts with Thumbnails